خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

مبارزه با استبداد شاخصه شهيد مدرس بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: شهید مدرس با ورود به عرصه سیاست توانست از حق ملت در برابر حکومت دفاع کند و دین را در عرصه سیاسی زنده کند.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۵۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین ارمغان در جمع عزاداران حسینی با گرامیداشت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و ایام شهادت شهید مدرس و نام گذاری روز مجلس امروز اظهار داشت: مدرس الگوی شهادت، شجاعت، صراحت لهجه، ساده زیستی، بی رغبتی به دنیا، دانش، سیاست و مبارزه بود.

وی ادامه داد: شهید مدرس در عصری که حکام دنیا طلب خواهان جدایی دین از سیاست بودند با ورود به عرصه سیاست توانست از حق ملت در برابر حکومت دفاع کند و دین را در عرصه سیاسی زنده کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه افزود: جمله معروف مدرس «دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست» معیارهای آخرتی بودن حکومت مورد نظر شهید مدرس بود و یادآور این مطلب است که وی برای خدا و در راه خدا می جنگید و می خواست نظمی بر جامعه حاکم باشد که نه تنها فرد بلکه جامعه را به مقصود برساند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه امروزه تحریف شخصیت بزرگان و تفسیر به رای از این شخصیت ها از جمله اهداف افرادی منفعت طلب و دنیا پرست می باشد باید شخصیت واقعی بزرگان و شهدای دین مبین اسلام بازگو شود تا از زبان دیگران و بیگانگان گفته نشوند و نتوانند به تحریف شخصیت شان بپردازند.

حجت الاسلام ارمغان اظهار داشت: هر چند انقلاب اسلامی 37 سال پیش به پیروزی رسید اما مبارزه با منفعت طلبان و دنیاپرستان همچنان ادامه داشته و دارد.

وی تاکید کرد: مردم باید در انتخابات های پیش رو با الگو گرفتن از افرادی همچون مدرس، شاخصه های این شهید را بدانند و بر این اساس کاندیدای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند.

ارمغان یادآور شد: مدرس مبارزات خود را از مجلس شروع کرد و برای پیروزی اسلام زحمات فراوانی کشید و در نهایت در این مسیر جان خود را بر کف دست نهاد و فدای اسلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها