حجت الاسلام حسینی زاده با اشاره به تجمع میلیونی زائران در اربعین حسینی گفت:امروز دنیا دید که بیرق سیدالشهدا وحدت بخش و ظلم ستیز است.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۵۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا،حجة الاسلام حسینی زاده در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته عقدا با اشاره به تجمع میلیونی زائران در اربعین حسینی، آن را تجمع آزادگان جهان دانست و گفت امروز دنیا دید که بیرق سیدالشهدا وحدت بخش و ظلم ستیز است و به دولت های استکباری خصوصا آمریکا نشان دادند که زیر بار ظلم نخواهند رفت و شعار هیهات منا الذله سید الشهدا را هر روز پر فروغ تر و پر رنگ تر خواهد شد.

وی همچنین به عزم بعضی کشورهای غربی جهت مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت: آنها که خود داعش را در بین ملت های مسلمان سبز کردند حال که خودشان در دام این وحشی های خون آشام گرفتار شده اند قصد مبارزه ونابودی آنها را دارند.

حسینی زاده بیان داشت،اگر گروه تروریستی داعش به آنها کاری نداشته باشد و فقط مسلمانان را هدف قرار دهد آن وقت همین تروریست ها می شوند مظلوم و به نظر آنان باید حقوقشان رعایت شود.

امام جمعه عقدا با بیان تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول(ص)و شهادت امام حسن مجتبی(ع)گفت:نبودن یاران راستین و بی وفایی بسیاری از دشمنان دوست نما از عوامل مهمی بود که باعث شد امام حسن(ع)صلح با معاویه را بپذیرد که نتیجه این صلح به مراتب از تاثیر جنگ بهتر بود.

حجة الاسلام حسینی زاده همچنین با گرامیداشت روز وقف،وقف را یک صدقه جاریه و سنت بسیار پسندیده ای دانست و گفت باید هرچه بیشتر فرهنگ وقف را در جامعه گسترش داده و از واقفین مملوکات تجلیل کرد.

ارسال نظرات