خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان سلماس گفت: عشق مردم به زیارت امام حسین(ع) را از امتیازات تفکر شیعی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۳۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام میکائیل سلامی در آیین نمازجمعه این هفته سلماس با اشاره به برگزاری باشکوه حرکت تاریخی مسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی(ع) امسال افزود: شیعیان در حفظ مکتب حسین(ع) و دفاع از ارزش های انقلاب کربلا تا پای جان ایستاده اند و این قدرت ایمان را نمی توان با هیچ قدرت جهانی مقایسه کرد.

وی بیان کرد: همایش پیاده روی نجف تا کربلا حرکت تاریخی بود تا جهانیان با اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام شیعه که سراسر عشق به همدیگر و عشق به اهل بیت است، بیشتر آشنا شوند.

وی مکتب شیعه را شکست ناپذیر دانست و اظهار کرد: امروزه خیلی از حاکمان مسلمان در منطقه همراه با آمریکا درصدد شکست این عشق و ایمان هستند ولی در مقابل خود شکست خورده اند و این قدرت همچنان رو به افزایش است.

امام جمعه موقت سلماس در ادامه با تبریک هفته وقف و با تاکید بر فرهنگ سازی بیش از پیش سنت وقف در جامعه گفت: آنهایی که بضاعت مالی دارند، باید برای گسترش و ترویج سنت وقف در جامعه همکاری کنند.

حجت الاسلام سلامی همچنین با اشاره به فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو بیان کرد: دانشجوی ایرانی همواره روحیه ضد استکباری داشته و دارد و دانشگاه ها و دانشجویان باید بیداری و بصیرت خود را حفظ کرده و با آزاد اندیشی تلاش کنند تا به ابزار سیاسیون تبدیل نشوند.

نماز جمعه سلماس با حضور گسترده نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اقامه شد.

ارسال نظرات