امام جمعه بوکان گفت: گروه تکفیری داعش در جهت خدشه دار کردن دین اسلام و تحقق اهداف رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا گام برمی دارد.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۳۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه های این هفته بوکان افزود: داعش اهداف استراتژیک آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی را به دست گروه های افراط گرای سلفی و هم پیمانان تروریستی آنها عملی می سازد و در راستای اسلام هراسی غرب تلاش دارد.

وی ادامه داد: داعش تاکنون هیچگونه واکنشی نسبت به رژیم صهیونیستی نشان نداده و این امر نشان می دهد که داعش جریانی است که به صورت کامل تحت حمایت رژیم صهیونیستی است.

ماموستا خلیفه زاده گفت: مردم منطقه باید مواظب باشند که جوانان آنها گرفتار این گروه تروریست نشوند، چون این گروه قصد دارد در تمام نقاط دنیا برای خود نیرو جذب کند.

امام جمعه بوکان اضافه کرد: گروه داعش به نام اسلام به هر جنایت و وحشیگری دست می زنند تا دین مبین اسلام را به عنوان آیینی دور از مهربانی و عطوفت معرفی کنند.

وی افزود: اعضای این گروه تندرو می خواهند با جنایت های خود، مردم مسلمان را از خانه و کاشانه خود آواره سازد و زیربناهای اقتصادی در کشورهای عراق و سوریه را از بین ببرند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.

ارسال نظرات