خبرهای داغ:
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی 13 پارکینگ ویژه موتورسیکلت در شهر قم از ممنوعیت پارک موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۲۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در هسته مرکزی شهر اظهار کرد: 13 پارکینگ مخصوص موتورسیکلت در اطراف هسته مرکزی شهر جانمایی شده است تا از پارک گسترده موتورسیکلت‌ها در مرکز شهر جلوگیری شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: پایانه وحدت، کوچه مخابرات خیابان 19 دی، کوچه آب انبار سیدعرب، پایانه بهار، صحن جوادالائمه در بلوار زائر، میدان مطهری مقابل اداره کار، میدان روح‌الله، جنب پاساژ زمزم، پارکینگ شرقی و تقاطع عماریاسر ـ انقلاب 13 محلی است که برای پارک موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سعی شده است این پارکینگ‌ها در اطراف هسته مرکزی شهر انتخاب شوند که مراجعه مردم به این پارکینگ‌ها راحت‌تر صورت بگیرد افزود: این طرح آغاز شده است و بنرهایی اطلاع‌رسانی در مکان پارکینگ‌های موتورسیکلت در سطح شهر نصب شده است.

شعبان‌زاده با بیان اینکه متولی این طرح سازمان حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم است خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مشارکتی بین پلیس راهور و شهرداری قم اجرا شده و همچنین دستور قضایی هم برای ساماندهی موتورسیکلت‌ها از مراجع ذی‌صلاح گرفته شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه هزینه ورودی پارکینگ‌های موتورسیکلت 300 تومان است، عنوان کرد: محل‌هایی از شهر به عنوان حمل با جرثقیل مشخص شده است که در صورت پارک موتورسیکلت با جرثقیل حمل شده و به پارک‌سوار شمالی که محل دپوی موتورهای متخلف است منتقل می‌شوند.


ارسال نظرات