آیت الله حسینی همداني گفت: دانشگاه مرکزعلم وفرهنگ است و باید در آن افرادي عالم به تحصيل باشند که دلشان برارزشهاي انقلاب بتپد.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۱۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ايت الله سید محمد مهدی حسینی همداني در خطبه های نمازجمعه این هفته کرج اظهار داشت: مسلمان ظلم نمي کندوزيربارظلم نمي رود چراکه تربيت شده حسين (ع) است.
وی ضمن تشکر به ایجاد امنیت دستگاه های داخل کشور به حفظ امنیت برای زائرین کربلا افزود:   28صفر شهادت امام حسن (ع)وامام رضا(ع)روزحزن اسلامي استوحضرات معصومين تاکيدبرامرولايت دارند و با پيروي از دستورات در تمام زندگي اجتماعي اقتصادي عمل کنند و زندگي اسلامي همراه باقرب الهي دردنياواخرت خواستارشدند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: به دلیل شهادت سه دانشجو فني دانشگاه تهران روز 16 آذر را روز دانشجو ناميدند ودانشجويان يک بازخواني ازجايگاه خودداشته باشندو بدانند جايگاه اثرگذار در جامعه دارند و مسوليت خطيري خواهندداشت،

وی ادامه داد: دربحث علم اموزي ،تدين وارمان گرا وانقلابي بودن وانديشيدن وپژوهش درکارشان داشته و از زرهنمود هاي رهبر معظم انقلاب که بر اين هدف تاکيدفرموده انداستفاده کنند،

آیت الله حسینی همداني گفت: دانشگاه مرکزعلم وفرهنگ است و باید در آن افرادي عالم به تحصيل باشند که دلشان برارزشهاي انقلاب بتپد.

وی ضمن اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی و غربی چنین گفت: آينده کشور به دست جوانان است وبه دنبال اسلام برويدو آن رابشناسيد و افراط گرايان به نام اسلام خشونت ودست به کشتن ميزنند و خطربزرگ براي اسلام وتمام جوامع ميدانستند.

امام جمعه کرج گفت: روزجهاني حقوق بشردر20 آذر را مشاهده مي کنيم حقوق بشرازپنج کشورتشکيل شده وامريکا ازمدعيان.حقوق بشراست وتبعيض نژاددراين کشور و25 درصداز زندانيان دنيا در امريکا وجود دارد و اينها همان کساني هستند که حق طبيعي زندگي را در فلسطين و ديگر کشورها گرفته اند و جنايات عربستان دريمن و آن چه حقوقي است که فقط خودشان قبول دارند.

وی در پایان گفت: باید در خصوص دخالت های فرانسه و انگلیس برای مبارزه با داعش در سوریه بررسی های لازم صورت گیرد چراکه حضور ایران و روسیه در سوریه به درخواست حکومت سوریه بوده است و حضور کشورهای اروپایی شبه ناک است.



خبرنگار افتخاری:مریم حنیفه

ارسال نظرات
پر بیننده ها