امام جمعه بافق:

تروریستِ پرورش یافته استکبار در لباس دین به جان مسلمین افتاده است

امام جمعه بافق گفت: امروز تروریست پرورش یافته استکبار و آمریکا، در لباس دین به جان مسلمانان افتاده است و با حمایت آنان دست به هر جنایتی در کشورهای مسلمانی چون عراق ، فلسطین ، یمن و ... می زند.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۰۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت دهه آخر ماه صفر و تسلیت ایام اربعین حسینی به اهمیت زیارت قبور ائمه اطهار به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: زیارت بارگاه حضرت امام حسین (ع) باعث شفاعت در قیامت ، بخشش گناهان و توسعه رزق و روزی می شود.

سلیمانی به حضور میلیونی زوار پیاده اربعین در کربلا اشاره کرد و بیان داشت: افتخار مسلمانان است که بیش از 26میلیون زائر از سراسر دنیا با عقاید و مذاهب مختلف قبر حضرت سیدالشهدا (ع) را در روز اربعین زیارت و برای شهدای دشت کربلا سوگواری کردند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل نامه بلند پایه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا پرداخت و افزود: بیش از 60رسانه خبری دنیا اعم از دوست ، دشمن و بی تفاوت، این نامه را در صدر اخبار خود قرار داند.

وی با بیان اینکه محور اصلی نامه مقام معظم رهبری توصیه به جوانان غربی است خاطر نشان کرد: جوانان اروپایی و غربی با بررسی بی واسطه اسلام ناب محمدی (ص) به تحلیل و تفکر در مورد دین اسلام بپردازند.

سلیمانی با تبیین محورهای دیگری از نامه مقامم معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این نامه تروریست را درد مشترک دنیای اسلام و غرب عنوان کرده اند که این تروریست توسط آمریکا و صهیونیسم و حامیانشان به وجود آمده است.

امام جمعه بافق افزود: امروز تروریست پرورش یافته استکبار و آمریکا، در لباس دین به جان مسلمانان افتاده است و با حمایت آنان دست به هر جنایتی در کشورهای مسلمانی چون عراق ، فلسطین ، یمن و ... می زند.

وی همچنین به جنایات تروریست در ترورهای اخیر پاریس اشاره کرد و بیان داشت : جوانان غربی بدانند و بررسی کنند که این تروریست ها از کجا تأمین می شوند و توسط چه کسانی اسحله و مهمات در اختیار آنان گذاشته شده است .

سلیمانی با بیان اینکه رویکرد نامه مقام معظم رهبری به جای حاکمیت، بیشتر مردم و نسل جوان غرب است عنوان کرد: نسل جوان بیشتر خواهان عدالت هستند و توانایی تفخص و تفکر را دارند و برای همین است که مقام معظم رهبری در مقابل جوانان این موضوعات را مطرح کردند.

امام جمعه بافق به درایت و آینده نگری مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و این نامه را اوج دیپلماسی مردمی آن معظم له دانست .

خطیب جمعه بافق در ادامه سخنان خود با گرامیداشت 16آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامیداشت و به  تحلیل اتفاقات این روز پرداخت و گفت: روز دانشجو روز ظلم ستیزی و خنثی نمودن جنایات آمریکا و استکبار در کشور است .

گرامیداشت هفته وقف و تأکید بر ضرورت توجه همگان به این سنت جاویدان و ماندگار برای رفع محرومیت ها در جامعه ، تقدیر و تشکر از عوامل امنیتی و انتظامی و نیروهای نظامی کشور ایران و عراق جهت ت

تأمین امنیت  و نظم زائران پیاده اربعین در ورود و خروج از مرزهای ایران و عراق و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار