امام جمعه موقت شلمزار:

بسیج ارزنده‌ترین دستاورد انقلاب است

امام جمعه موقت شلمزار بسیج را ارزنده‌ترین دستانورد انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۸۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

حجت الاسلام مرتضی احمدی امروز در خطبه نماز جمعه شلمزار به بیان فرق الهام و وحی پرداخت و اظهار کرد: در الهام فرد متوجه نمی‎شود که از جانب چه کسی است ولی در وحی اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: خداوند به انسان خوبی و بدی را الهام کرده است و این همچون یک دفترچه راهنمایی برای انسان است.

امام جمعه موقت شلمزار افزود: قمار و شراب ازجمله عواملی است که حیا را در انسان از بین می‌برد.

احمدی خاطرنشان کرد: انسان فطرتا به سمت خوبی‌ها حرکت می‌کند و رفتن به سوی گناه حالت اجباری دارد.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: آنان که بسیج را به افراط گرایی و خشونت متهم می‌کنند جزء عوامل نفوذی هستند و هرکس که از این عوامل دفاع می‌کند درصدد خارج کردن محبت بسیج از دل مردم است.

امام جمعه موقت شلمزار اظهار کرد: بسیج ارزنده‌ترین دستاورد انقلاب است و از بدو انقلاب بوجود آمده است.

احمدی افزود: آمریکا جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کند و این درحالی است که خودشنان اولین نقض کننده آن هستند.

وی به اربعین حسینی اشاره کرد و بیان کرد: امام صادق(ع) درباره ثواب زیارت امام حسین(ع) با پای پیاده می‌فرماید: کسى که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند به هر قدمى که برمىی دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو مى‏ فرماید و یک درجه مرتبه‏ اش را بالا مى‏ برد، وقتى به زیارت رفت، حق تعالى دو فرشته را موکل او مى‏‌فرماید که آنچه خیر از دهان او خارج می‌شود را نوشته و آنچه شر و بد است را ننویسند و وقتى برگشت با او وداع کرده و به وى مى‏‌گویند: اى ولىّ خدا! گناهانت آمرزیده شد و تو از افراد حزب خدا و حزب رسول او و حزب اهل‌بیت رسولش هستی، به خدا قسم! هرگز تو آتش را به چشم نخواهی دید و آتش نیز هرگز تو را نخواهد دید و تو را طعمه خود نخواهد کرد.

امام جمعه شلمزار تصریح کرد: با سخن امام صادق (ع) می‌توان ریشه تاریخی این حرکت عظیم و معنوی را می‌توان پیدا کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار