خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر به طور سرزده از مجموعه فرهنگسرای آفتاب بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۱۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ مدیر فرهنگسرای آفتاب گفت: شهردار باقرشهرضمن بازدید از نزدیک در جریان روند فعالیت های فرهنگسرای آفتاب قرار گرفت.

حسن زالخان افزود: شهردار باقرشهر ضمن بازدید از قسمت های مختلف فرهنگسرا در جریان روند فعالیت های فرهنگسرا قرار گرفته و در کلاس ریاضی با چرتکه که در حال برگزاری بود حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه شهردار باقر شهر تاکید بسیاری بر اخلاق دارد، گفت: استاد فرج رهنمودهای مفیدی در خصوص فعالیت های آتی فرهنگسرا به ما داد که مهمترین آنها تاکید بر اخلاق و رفتار مناسب با مراجعه کنندگان و تکریم ارباب رجوع را امری لازم و مهم دانست.

مسئول فرهنگسرای آفتاب گفت: هدف از ایجاد این نوع فرهنگسراها ، ترویج هنر و فرهنگ در جامعه است که خوشبختانه مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرفته ، ما باید این فرصت را غنیمت شمرده و در راستای پیشرفت جوانان گام برداریم .

وی به معرفی برنامه های فرهنگسرا پرداخت و گفت: در این فرهنگسرا کلاس های خیاطی، زبان انگلیسی در تمامی مقاطع، ریاضی با چرتکه، فوریت های پزشکی، طراحی درتمامی مقاطع، قرآن برای کودکان، موسیقی، بافتنی و دیگر کلاس های آموزشی برگزار می شود و همچنین بخش مهد کودک و پیش دبستانی در این فرهنگسرا دایر است .  فرهنگسرای آفتاب در زمینی به مساحت 4هزار مترمربع و زیر بنایی به مساحت 900 مترمربع در سه طبقه در ضلع غربی بوستان ارغوان محله جعفرآباد احداث شده است. این فرهنگسرا شامل ساختمان اداری و کلاس‌های آموزشی و سالن مطالعه است.

 

ارسال نظرات