خبرگزاری بسیج: مجوز نصب پارکبان‌های مکانیزه (پارکومتر) در چندین خیابان‌ باقرشهر از شورای ترافیکی تهران اخذ شده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۱۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر   گفت: برای نصب پارکومتر در خیابان‌های سی متری امام خمینی، خیابان 24 متری و ضلع شمالی خیابان 22 بهمن از شورای ترافیکی استان تهران مجوز گرفته‌ایم .

فراهانی در خصوص اجرایی شدن این طرح گفت: ما مجوز شورای ترافیکی تهران را در دست داریم اما برای اجرایی شدن این طرح باید از شورای ترافیکی کشور نیز مجوز بگیریم .

 فراهانی در ادامه از احداث پهلوگاه اتوبوس در خیابان سی متری امام خمینی خبر داد و گفت: به‌ منظور ایمن‌سازی معابر، رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک پهلوگاه اتوبوس در معابر باقرشهر در حال احداث است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از عوامل تشدید کننده ترافیک، توقف اتوبوس‌ها در معابر بوده است افزود: با ایجاد این پهلوگاه می‌توان بار ترافیکی را کاهش داد و ایمنی جان مسافران را تضمین کرد .

وی در ادامه تصریح کرد: با اجرای این پهلوگاه‌، اتوبوس به هنگام پیاده و سوار کردن مسافران از معبر اصلی خارج و در پهلوگاه توقف می‌کند بدین ترتیب، فضای خیابان اشغال نشده و منجر به ایست دیگر وسایل نقلیه نمی‌گردد.

وی در ادامه افزود: تاکنون در خیابان سی متری امام خمینی پهلوگاه اتوبوس را تا مرحله زیرسازی و آسفالت انجام داده و در خصوص دیگر خیابان‌های باقرشهر با بررسی‌های لازم این کار را توسعه‌خواهیم داد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار