خبرهای داغ:
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر یکروزه، به طور سرزده از مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۸۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، ایرج حریرچی در این بازدید سرزده ابتدا از بیمارستان امام خمینی(ره) گرمسار سپس از مرکز بهداشتی درمانی شهدای شهرستان سرخه، مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان، پایگاه سلامت مهر شهرستان سمنان و در پایان از بیمارستان 164 تختخوابی در دست احداث شهرستان گرمسار بازدید کرد.
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و مرکز کوثر از بخش های اورژانس، داخلی زنان، مردان و اتاق عمل، ICU و بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

حریرچی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این بازدید یک روزه چگونگی روند اجرایی طرح تحول نظام سلامت و عملکرد اورژانس و نحوه ارایه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار دادیم و ضمن تبیین نقاط قوت و مثبت، رهنمودهای لازم را برای ارایه خدمات با کیفیت ارایه نمودیم.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان این که پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) و مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تلاش زیادی برای ارایه خدمات مطلوب درمانی به مردم می کنند، گفت: مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستانهابا شرایط بحرانی عزیزان خود را که دچار سانحه تصادف شده و یا دچار سکته های قلبی یا مغزی شده اند، به اورژانس مراجعه می کنندو تلاش و شغل سخت پزشکان و تیم درمانیمستقر در اورژانس ها برای ارایه خدمات به بیماران اجر اخروی دارد.

دکتر حریرچی ضمن قددرانی از کادر درمانی این بیمارستان ها که با تلاشی مضاعف مشغول ارائه خدمت هستند، افزود: در برخی موارد کاستی هایی نیز وجود دارد که با تامین و رفع آنها شاهد افزایش رضایتمندی بیش از پیش مردم از ارائه خدمات در بیمارستان ها خواهیم بود.

قائم مقام وزیر بهداشت در این بازدید از نزدیک با کادر درمانی مرکز کوثر و بیمارستان امام خمینی(ره) در خصوص موضوعات مختلف از جمله پرداخت مبتنی بر عملکرد به گفتگو پرداخت.

وی همچنین با تعدادی از بیماران و همراهان آنها به گفت و گو نشست و از نحوه برخورد کارکنان و میزان پرداختی سوالاتی مطرح کرد و پرونده چند بیمار و میزان پرداختی آنها را مورد بررسی قرار داد.

 حریرچی در ادامه بازدیدهای خود در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پایگاه سلامت مهر سمنان و مرکز بهداشتی درمانی شهدای شهرستان سرخه بازدید کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در پایگاه سلامت مهر سمنان و مرکز بهداشتی درمانی شهدای شهرستان سرخه، روند خدمت رساني از جمله تشکیل پرونده سلامت برای گروه های هدف، پرونده سما(سلامت مردان ایرانی)، پرونده سبا(سلامت زنان ایرانی) و پرونده سالمندان را مورد بررسی قراردادند.

وی بیان داشت: در بازدیدی که از پایگاه بهداشتی در شهرستان سمنان و شهرستان سرخه انجام شد فعالیت های معمول و سنتی خیلی خوب در حال انجام است که از تلاش های دلسوزانه دست اندرکاران سلامت تشکر و قدردانی میکنم.

حریرچی در ادامه افزود: آن دسته از فعالیتهایی که جهت دسترسی به جمعیت های هدف جدید مثل افراد میانسال و سالمندان است. با توجه به فعالیت ها و تلاش های خوبی که در سطح کشور شروع شده است. ولی به حد مطلوب نرسیده است که امیدواریم در کل کشور علی الخصوص استان سمنان که همیشه پیشرو در فعالیت های بهداشتی بوده است، پیشرفت های خوبی را شاهد باشیم.

در پایان بازدید یک روزه، قائم مقام وزير بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان164 تختخوابي در دست احداث گرمسار بازدید كرد.

حريرچي در این بازدید از نزديك در جريان روند اجرایی احداث بیمارستان و وضعیت پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد: بحمدالله این بیمارستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است ان شاء الله در سفر آتی ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی افتتاح گردد.

حریرچی در ادامه بیان داشت: افتتاح این مرکز درمانی با توجه به اینکه به تهران نزدیک است علاوه بر این که مشکلات مردم را حل می کند مانع از ارجاع غیر ضروری آنها به تهران می شود و می تواند خدمات درمانی خوبی به مردم منطقه ارائه نماید.

لازم به ذکر است این بیمارستان به جایگزینی بیمارستان قدیمی امام خمینی (ره) گرمسار از مصوبات هیئت دولت در حال ساخت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها