در نشست هماهنگی بسیج دانش آموزی مطرح شد؛

برگزاری همایش دو سالانه بسیج دانش آموزی/ بازدید 12 هزار دانش آموز استان از مناطق یادمانی

همایش دو سالانه بسیج دانش آموزی استان کردستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۰۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان و دیگر اعضای ستاد به منظور هماهنگی جهت اجرای برنامه های مشترک برگزار شد، یکی از برنامه های ستاد پشتیبانی را برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی عنوان کرد و بر اعزام باقی مانده دانش آموزان جامعه هدف، برابر سهمیه ابلاغی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت تجلیل از فعالان برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان گفت: تشویق دست اندرکاران این برنامه فرهنگی، موجب ایجاد انگیزه بیشتر و اجرای بهینه این برنامه معنوی خواهد شد.

سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان نیز ضمن تاکید بر تجلیل از فعالان اردوهای راهیان نور دانش آموزی، از برگزاری همایش دو سالانه بسیج دانش آموزی استان خبر داد.

کیومرث کشاورز مسئول بسیج دانش آموزی استان نیز در ادامه نشست اظهار داشت: با احتساب تعداد اردوهای راهیان نور برگزار شده در فصل تابستانتاکنون حدود 12 هزار و 500 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان به همراه عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید نموده اند.

گفتنی است در ادامه این نشست بعد از بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه اعزام دانش آموزان باقی مانده به اردوهای راهیان نور و تعیین میزان اعزام اردوها به مناطق عملیاتی جنوب، مقرر شد با برگزاری مراسم مشترک؛ همایش دوسالانه بسیج دانش آموزی و آیین تجلیل از فعالان اردوهای راهیان نور، از سه ستاد برتر بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستانها و مناطق تابعه استان نیز تقدیر به عمل آید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار