خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) در جواب برخی مسئولین که می گویند «همه دنیا با آمریکا ساخته اند» گفت: چه ساختنی؟! این ساختن نتیجه اش جز وابستگی و عدم استقلال اقتصادی نیست.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۹۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در یادواره شهدای روستای تخته جان بخش قهستان ضمن تسلیت اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: درسی که اربعین به ما می دهد گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد حقیقت و خاطره شهادت در مقابل طوفان و تبلیغات دشمن است.

مقدادی افزود: مادامی که فرهنگ شهادت در میان ما زنده است؛ ملت ها و خانواده ها در امان خواهند بود.

وی عنوان کرد: برخی از مسئولان در خصوص ارتباط با آمریکا ساده انگارانه برخورد می کنند و همه توجه آنها در این است تا رضایت آمریکا را بدست آورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا در جواب سخن بعضی ها که می گویند «همه دنیا اینجوری هستند و رفته اند با آمریکا ساخته اند» گفت: چه ساختنی؟! این ساختن نتیجه اش وابستگی و عدم استقلال اقتصادی نیست؟! اینکه شما بگویید با همه باید ساخت تا چه اندازه با اندیشه‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی می خواند؟

وی تصریح کرد : برخی از مسئولین در مقابل تحریم های دشمن ، متأسفانه به جای اینکه راه شهادت را دنبال کنند رو به آمریکا می برند.

وی با اشاره به اینکه تفکر و اهداف بسیج برگرفته از شاخصه‌ها و اسلام ناب محمدی(ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است، افزود: بزرگ‌ترین افتخار بسیجیان رهنمودها و بیانات گهربار امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که ‌فرمودند " از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور شوم " است و باید این سخن ارزشمند را راهنمای عمل قرار دهیم.

مقدادی به امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امنیت کامل ما به برکت خون شهداست، به برکت خون همین شهدای گمنام که نام و نشان در بی نشانی و گمنامی گرفتند است و امنیت ما متعلق به شهدا، امام شهدا و دیده بان انقلاب مقام معظم رهبری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالرضا با اشاره به این موضوع که فضای مجازی یکی از عوامل بروز طلاق در جامعه است، گفت: باید به جوانان آموزش هایی در خصوص استفاده درست از فضای مجازی داده شود.

مقدادی با اشاره به تهديدات و آسيب هاي اينترنت افزود: يکي از آسيب‌هاي اينترنت، اعتياد به آن است و کسی که در دام اعتياد اينترنتی و مصيبت‌های ناشی از آن می افتد؛ مشکلات جدی تحصيلی و خانوادگی برایش به وجود می آید.

وی اظهار کرد: در چند سال دیگر برای استخدام فرزندانتان به پرس و جو نمی آیند بلکه از همین شبکه های اجتماعی تمامی رفتار فرزندانتان را بدست می آورند .

وی به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمن از هر روشی جهت نفوذ به بدنه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و ما باید کشور را از تهدیدات و نفوذ مصون نگاه داریم.

مقدادی با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات امسال را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: اگر مراقب نباشیم مجلس ششم دوباره رخ خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها