فرمانده سپاه ناحیه باخرز گفت: اربعین تکمیل کننده انقلاب عاشورا بود.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۸۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

سرهنگ پاسدار اسماعیل جامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: اربعین به تمام جهانیان نشان می دهد که شیعیان با هم یکپارچه اند و در معنای واقعی کلمه اتحاد دارند.

وی بیان داشت: اربعین امام حسین (ع) به همه ما درس شهادت طلبی و ایثار می دهد و همانطور که اهل بیت پیامبر (ص) بعد شهادت امام حسین (ع) ایستادگی کردند و آن همه درد و رنج اسارت را تحمل کردند به ماهم می آموزد که باید به مانند آن بزگواران در مقابل سختی ها بایستیم تا به خواسته های خود برسیم. در زمان کنونی ما باید در مقابل استکبار جهانی بایستیم تا بتوانیم عزت خود را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه باخرز در ادامه گفت: یکی از اصلی ترین درسهایی که می توان از قیام امام حسین (ع) یاد گرفت همان ولایت پذیری می باشد. یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا به همه  ما آموختند که باید پیرو محض ولایت باشیم. وظیفه ما در زمانه کنونی نیز همین می باشد؛  باید گوش به فرمان رهبرمان باشیم که سعادت همه ما به ولایت پذیری مان می باشد.

جامی در پایان گفت: اجتماع بزرگ هشت هزار نفری مردم ولایت مدار باخرز را به مناسبت اربعین در این شهرستان را میتوان نشانه ولایت مداری و بصیرت این مردم ولایت مدار دانست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها