علی اشرف خانلری
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: سازمان بسیج ادارات با همکاری 42 اداره در سطح شهرستان ری، باقر شهر، قرچک و حسن آباد اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۷۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرگرد پاسدار حسن حقیقت مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و خادم الحسین(ع) با اعلام این خبر گفت: با توجه به میزبانی سپاه از راهپیمایان اربعین حسینی، ایستگاه  صلواتی اداره برق شهرستان ری به عنوان پایگاه و حوزه مرکزی با همکاری کارگران و کارمندان، پذیرایی از زائران سید و سالار شهیدان را برعهده دارند.

وی افزود: در هر ایستگاه تعدادی از بسیجیان ادارات در قالب نیروهای خدمت رسان از زائران کربلای ایران پذیرایی می کنند.

سرگرد حقیقت خاطر نشان کرد: علاوه بر توزیع نذورات، توجه به بعد فرهنگی ایستگاه ها نیز مغفول نمانده و در هر ایستگاه با استفاده از سیستم صوتی مناسب، مداحان نوجوان و پیشکسوت به طور زنده نوحه خوانی و مدیحه سرایی می کنند.

همچنین به منظور ترویج و نشر فرهنگ عاشورایی بروشور، کتاب، و بسته های فرهنگی در میان راهپیمایان توزیع می شود.

این خادم اهل بیت(ع) تصریح کرد: استکبار ستیزی و مقابله با یزید زمان از اصلی ترین درس های عاشورا است و تا زمانی که در مسیر اباعبدالله حرکت کنیم، هیچ گزندی به ارزش های انقلاب اسلامی نخواهد رسید. اگر امام حسین(ع) با یزید بیعت نکرد ما بسیجیان نیز  پیرو آن بزرگوار هستیم و با استکبار زمان بیعت نخواهیم کرد.

 

 

ارسال نظرات