خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از استقرار موکب های فرهنگی و خدماتی از استان سمنان در حد فاصل نجف تا کربلا خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۴۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در خصوص اقدامات و پشتیبانی سپاه استان سمنان در بحث تجمع میلیونی اربعین حسینی در کربلای معلی اظهار داشت: ستاد اربعین در سپاه استان سمنان شکل گرفته است که قبل از اینکه سازمانهای مختلف ورود پیدا کنند در استان ستادی با حضور مسئولان از سازمان های مختلف تشکیل شد که نقش محوری و اجرایی آن بیشتر بر عهده همکاران و عزیزان پاسدار در سپاه استان سمنان بوده است.

وی افزود: با محور قرار دادن ستاد عتبات عالیات موکب هایی توسط بسیجیان و به همت خیرین اعزامی از استان سمنان در نجف و کربلا برپا شده است که از دو روز قبل از اربعین روزانه پاسخگوی حدود 14 هزار زائر با غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام است که این اقدام به مدت 10 روز پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: یک موکب فرهنگی نیز در حد فاصل نجف به کربلا برپا شده است که در این مجموعه با کمک های مردمی اقلام و خدمات فرهنگی به زائران پیاده در این تجمع میلیونی عاشقان ثارالله ارائه و اهدا می شود.

سردار شاهچراغی عنوان کرد:موکبی نیز در استانداری کربلا با همکاری و مشارکت استان های سمنان و مازندران جهت ارائه خدمات اسکان و پذیرایی برپا شده است که این خدمات توسط افراد داوطلبی که 20 روز قبل به منطقه برای خدمت گذاری به زائران اعزام شده اند، ارائه می شود.

وی یادآور شد: مجموعه هایی دیگر نیز در گروه هایی کوچک امکانات و مقدورات مورد نیاز را انتقال داده اند که در موکب های استقرار یافته در اختیار زائران قرار می گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از برپایی ایستگاه صلواتی در مهران نیز خبر داد و گفت: فعالیت این ایستگاه جهت خدمات رسانی و پذیرایی با 200 هزار بسته غذایی از قبیل شیرمال، ساندیس، نان و خرما و آجیل مشکل گشا پس از بازگشت زائران از کربلای معلی از ظهر پنج شنبه آغاز می شود.

سردار شاهچراغی بیان داشت: سپاه استان سمنان امکانات خودرویی از قبیل اتوبوس، مینی بوس و کامیون را در منطقه مهران جهت رفاه حال زائران مستقر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها