حجت الاسلام مدرسی طرح کرد

دلائل نامه نگاری رهبرمعظم انقلاب؛ خطاب به جوانان غرب

استاد برجسته حوزه و دانشگاه با اشاره به محدودسازی غرب در اطلاع رسانی گفت:رهبر با نگارش این نامه،سخنان خودرا بی پرده با جوانان اروپایی در میان گذاشته اند.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۲۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: امام جمعه حومه شرقی یزد با اشاره به نامه نگاری اخیر رهبر انقلاب خطاب به جوانان غربی،با بیان این مطلب که وظیفه همه عالمان دینی، دعوت به خیر وتبلیغ دین است، گفت: رهبر انقلاب با توجه به سفارش قرآن کریم مبنی بر اشاعه فرهنگ اسلامی به دیگران و روشنگری در میان مردم، مقصد نامه خود را به غرب جهت محقق شدن این امر معرفی کردند.

حجت الاسلام سیدکاظم مدرسی ایجاد حس سوال و پرسش و رسیدن به حق را از اهداف نامه نگاری به جوانان اروپایی دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نگارش این نامه از سویی درپی تحریک حس پرسشگری جوانان غربی برآمدند و از سوی دیگر مقصود ایشان رفع شبهات در ذهن این جوانان بود.

وی با اشاره به محدودسازی غرب در اطلاع رسانی، خاطرنشان کرد: هدف رهبر انقلاب از این اقدام،شناساندن اسلام ناب محمدی(ص)  به جوانان غرب بوده است که ایشان نیز دراین پیام حس همدردی خودرا با آنها نشان داده و از درد مشترک خود با آنها که همان تروریست است، سخن گفته اند.

استاد برجسته حوزه های استان یزد دلیل تکیه رهبر انقلاب بر جوانان غربی و ارسال نامه به آنها را نقش کلیدی جوانان در عرصه های گوناگون برشمرد و افزود: آینده جهان به دست جوانان است که این امر موجب شد تا خطاب پیام نگارش رهبری جوانان قرار گیرند و چون جوانان فاقد هویت ساخته شده خاصی می باشند، از این سو قابل هدایت هستند که این دلائل،موجب اقدام ارزشمند رهبر انقلاب در این رابطه بوده است.

 

ارسال نظرات