دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر یزد:

دهه فجر سند تداوم و حقانیت نظام انقلاب اسلامی در منطقه است

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه های مشارکت عمومی در مناسبت های ملی و مذهبی گفت: بیانات مقام معظم رهبری، ملاک برنامه‌ریزی مسئولان در دهه فجر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۲۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سعید زارع بعد از ظهر دیروز در نشست هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه هنر نقش مهمی در انتقال مکتب انقلاب به نسل جدید ایفا می کند، اظهار داشت: دهه فجر سند تداوم و حقانیت نظام انقلاب اسلامی در منطقه است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به ضرورت تولید محتوای انقلابی و متنوع در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: نگاه و بیانات مقام معظم رهبری به عنوان ملاک برنامه‌ریزی و تولید آثار هنری در دهه فجر قرار گیرد.

زارع با اشاره به اهمیت ماندگاری هنر افزود: تبیین اهداف انقلاب و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، به عنوان گفتمان مقام معظم رهبری، از دیگر موارد حائز اهمیت در برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

وی بزرگداشت دهه فجر را شکرگزاری ملت مسلمان از خداوند متعال دانست و بیان کرد: ترغیب و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات، از دیگر موارد حائز اهمیت است،که باید در برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در نظر گرفته شود.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد ایجاد جذابیت‌های مورد پسند کودکان، راه‌اندازی راهپیمایی نمادین نونهالان، تدوین برنامه‌های فراگیر و چند منظوره، پرهیز از برنامه‌های تکراری و ایجاد فضای جشن و سرور در عید انقلاب را، از دیگر موارد ضروری در تدوین برنام‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های مشارکت عمومی در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی، خاطرنشان کرد: دخالت دادن کودکان و نوجوانان در تدوین برنامه‌های ویژه دهه فجر، نقش مهمی در احساس مسئولیت کردن اقشار مختلف جامعه نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های دهه فجر دارد.

زارع ایجاد وحدت و همبستگی عمومی در مناسبت‌های ملی و مذهبی را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شعار امسال، ایجاد روحیه همدلی و همزبانی بین ملت و دولت در مراسم‌های دهه فجر حائز اهمیت است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار