با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد

دیدار با خانواده شهید والامقا م مهدوی نیا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله سرهنگ زارع کمالی پس از شرکت در نماز جماعت مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام قاسم آباد، با حضور در منزل شهید مهدوی نیا با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۲۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد: این دیدار که به همت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله انجام گردید، سرهنگ زارع کمالی، به همراه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 و چند تن از همکاران، خانواده شهید مهدوی نیا را که از شهدای غواص عملیات پیروزمندانه والفجر 8 بودند، مورد تفقد قرار دادند.

از خانواده شهید مهدوی نیا، براد و خواهر شهید و همچنین خواهرزاده شهید حضور داشتند و از میهمانان استقبال گرمی به عمل آوردند. لازم به توضیح  پدر و مادر این شهید بزرگوار نیز مرحوم شده اند و به فرزند شهیدشان پیوسته اند.

برادر شهید احمد پاک روان چند خاطره از فعالیتهای رزمی و فرهنگی این شهید عزیز در دوران دفاع مقدس و همچنین دوران اسارت خود بازگو نمود و خواهر شهید نیز خاطراتی از دوران نوجوانی شهید نقل کرد.

در ادامه  زارع کمالی ضمن تشکر از خانواده شهیدکه این فرصت را برای دیدار در اختیار ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و دیگر همراهان قرار داده اند، از بازماندگان شهید درخواست کردند تا همه جاماندگان از قافله شهدا را دعا کنند.

وی خطاب به خواهر سالخورده شهید بیان داشت: مادر، دعا کنید ما هم عاقبت به خیر شویم تا به برکت دعای خیر شما خانواده های معزز شهداء، آخر امر ما هم ختم به شهادت شود.

شهید محمد علی مهدوی نیا که در بین اهل منزل با نام " عباس " خطاب می شد، فرزند سوم خانواده بوده. این شهید بزرگوار که در عملیات های متعددی حضور شاخصی داشته، به عنوان فرمانده دسته در گردان خط شکن غواصان عملیات غرورآفرین والفجر 8 و فتح فاو بوده و و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید همچون بسیاری از ابدان پاک شهدای عملیات والفجر 8 هیچگاه به وطن و آغوش خانواده بازنگشت و حسرت دیدار دوباره این شهید برای همیشه بر دل بازماندگان ایشان ماند و حتی با وجود اینکه پس از عملیات والفجر برای جمع آوری اجساد مطهر شهدای غواص، بر دهانه رود اروند، تور بستند، بسیاری از این شهدای عزیز مفقود شدند و هرگز شناسایی نشدند.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو و مستدام باد.


ارسال نظرات