ملکی روز سه شنبه 10آذر ماه 94 در جریان بازدید از پروژه های ورزشی در حال ساخت شهرستان خمین افزود: امسال 14 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 و دو درصد مناطق محروم نفت و گاز برای حوزه ورزش و جوانان شهرستان اختصاص یافته که به منور شتاب بخشی به پروژه های اجرایی سالن ورزشی یکهزار نفری خمین و دو پروژه ورزشی اولویت دار روستایی خمین هزینه می شود
کد خبر: ۸۶۰۲۷۱۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
سعید ملکی مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت :، سرانه فضای ورزشی شهرستان خمین را 80 سانتی متر برآورد کرد و با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، سرانه فضای ورزشی خمین به شاخص کشوری که یکصد سانتیمتر است، ارتقاء می یابد.
وی افزود: در این شهرستان 35 هیات وزشی در رشته های مختلف در حال فعالیت است که با توجه به گرایش ورزشکاران به رشته های جدید، این شهرستان در رشته های پینگ پنگ، ورزش همگانی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، شطرنج، تیروکمان، دارت و رزمی صاحب مدال آوران ملی و جهانی است.
ملکی ، تعداد پروژه های ورزشی نیمه تمام در استان مرکزی را 80 پروژه ذکر کرد.
مدیر کل ورزش وجوانان خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز طرح های نیمه کاره ورزشی استان بیش از 900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
سعید ملکی از برگزاری مسابقات کشوری قرآن، اذان واقامه کشوری در استان مرکزی با مدیریت این اداره کل در دی ماه سال جاری خبرداد و گفت: احتمال میزبانی شهرستان خمین از این مسابقات ملی دور از انتظارنیست.

ساداتی فرماندار خمین در این بازدید نیز گفت: ورزشگاه یکهزار نفری کارگران شهرستان که از پروژه های نیمه تمام و میراث دولت گذشته است و متاسفانه به دلایل نامعلوم رها سازی شده بود.
وی افزود: با اختصاص اعتبار امسال در حوزه ورزش خمین، امید است طرح های ورزشی زادگاه امام راحل سامان بگیرد.
سید مهدی ساداتی اظهارکرد: افزایش زیرساخت لازم یکی از عوامل مهم در توسعه ورزش و قهرمان پروری ورزشکاران مستعد و توانمند رشته های فعال است که خود می تواند در جهت دهی به توانمندی نیروی انسانی، نقش مهمی داشته باشد.
فرماندار خمین گفت: خمین از فضاهای ورزشی در برگزاری مسابقات استانی و ملی در رشته هایی همچون شطرنج، فوتسال، پینگ پنگ و سایر رشته ها برخوردار است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی سه هزار ورزشکار سازماندهی شده در 35 رشته ورزشی فعال دارد

خبرنگار گروه ورزشی : آقارضی
ارسال نظرات