خبرگزاری بسیج: پیاده روی مردم باقرشهرهمزمان با اربعین حسینی در روز چهارشنبه 11 آذر ماه به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) صورت می گیرد .
کد خبر: ۸۶۰۲۶۷۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اشرفی پور مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، گفت: روز اربعین با دایر کردن ایستگاه های صلواتی، پذیرای بیش از 6 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: برنامه پیاده روی به سمت حرم عبدالعظیم (ع) برای مشتاقانی که از قافله پیاده روی کربلا جامانده اند فرصت خوبی است تا توفیق حضور پیدا کرده و راهی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) که زیارتش ثواب و اجر زیارت سیدالشهدا (ع) در کربلا را دارد شوند .

وی هدف از این پیاده روی را آماده شدن برای ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: پیاده روی اربعین لبیک به امام زمان (عج) است و شیعیان در کناریکدیگراتحاد وقدرت خود را در بزرگترین همایش فرهنگی و دینی به نمایش می گذارند و برای ظهور ولی خدا اعلام آمادگی می نمایند.

اشرفی پور در ادامه با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، افزود: مردم در پیاده روی روز اربعین به صورت خود جوش حضور پیدا می کنند تا قیام امام حسین (ع) را در دنیا منعکس کنند .

وی خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر این آئین توسط شهرداری انجام شده است و امیدواریم میزبان خوبی برای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین باشیم.

 

ارسال نظرات