عبدالرضا اکبری در گفتگو با بسیج:

اردوهای جهادی یک حرکت سازنده است

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه اردوهای جهادی یک حرکت مفید و سازنده در جهت آبادانی روستاهای محروم است، تداوم این حرکت را از مسئولان بسیج خواستار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۶۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
عبدالرضا اکبری در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای جهادی که توسط بسیجیان در روستاهای مناطق محروم کشور انجام می شود، گفت: اردوهای جهادی یک کار تاثیرگذار در آبادانی و سازندگی روستاهاست. در این اردو بچه ها دست به دست هم می دهند و با سازندگی شان به مردم محروم و فقیر روستاها کمک می کنند.

وی ادامه داد: شهریور امسال تعدادی به همراه تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون به در اردوی جهادی شرکت کردیم و به یک روستای محروم در استان آذربایجان غربی رفتیم و از نزدیک شاهد نقش بسیج در سازندگی این روستاها بودیم.

بازیگر سریال بازی با مرگ افزود:  این روستاهای محروم هم جزئی از خاک این کشور هستند که مردم آن به سختی و با امکانات محدود زندگی می کنند و حضور هنرمندان و چهره های شناخته شده در این اردوها باعث می شود که مسئولان نسبت به این موضوع توجهشان بیشتر جلب شود.

اکبری خاطر نشان کرد: همه جای کشورمان ارزشمند است و مردم ما احتیاج به توجه مسئولان برای حل مشکلات و معضلات خود دارند و معتقدم حضور بسیج در این عرصه ها واقعا پر خیر و برکت است.

وی افزود: اردوهای جهادی یک حرکت ملی و اسلامی بزرگ و بسیار سازنده است و حرکتی است که باعث اتحاد و همدلی مردم برای سازندگی روستاهای محروم می شود و امیدوارم با حمایت بسیج این حرکت ها تداوم داشته باشد.

گفتنی است شهریور امسال جمعی از هنرمندان از جمله عبدالرضا اکبری، مهران رجبی، جلیل فرجاد، علی اوسیوند به همران تعدادی دیگر از عوامل سینما و تلویزیون برای اولین بار در جمع جهادگران بسیج سازندگی در روستای «نی وژ» از توابع شهرستان سردشت بخش میرآباد حضور یافتند و به صورت نمادین به همراه جهادگران بسیج دانشگاه تهران در پروژه‌های عمرانی مشارکت نمودند.

ارسال نظرات