در چارچوب این تفاهمنامه که به امضای مدیران عامل بانک ملت و سازمان منطقه آزاد کیش رسید، سطح همکاری ها از طریق افزایش سرمایه گذاری‌ها در پروژه های منطقه آزاد کیش ارتقا خواهد یافت
کد خبر: ۸۶۰۲۵۷۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
 

به گزارش بسیج، در چارچوب این تفاهمنامه که به امضای علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و مهندس مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد  کیش رسید، سطح همکاری های دو سازمان از طریق افزایش سرمایه گذاری ها در پروژه های منطقه آزاد کیش و تجهیز این جزیره به امکانات نوین ارتقا خواهد یافت.

مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم امضای این تفاهمنامه با قدردانی از عملکرد مطلوب بانک ملت در این منطقه اظهار داشت: بانک ها در تمام جهان دارای نقش توسعه ای هستند و  در ایران نیز پروژه های توسعه ای  نیازمند مشارکت بانک های معتبر و برجسته ای چون بانک ملت هستند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه اقتصاد ایران در سال های گذشته و نیمه کاره ماندن بسیاری از پروژه های توسعه ای در کشور و علی الخصوص در مناطق آزاد تجاری، تکمیل و گسترش این پروژه ها را مستلزم مشارکت سرمایه گذاران بزرگی همچون بانک ملت دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با گسترده خواندن نقش سازمان منطقه آزاد کیش در پساتحریم، اظهار امیدواری کرد تا در آینده ارتباط میان این منطقه و بانک ملت بیش از پیش تقویت شود.

مونسان یکی از مهم ترین نیازهای منطقه آزاد تجاری کیش را تجهیز ناوگان هوایی از طریق خرید حداقل ۱۰ فروند هواپیمای پیشرفته ذکر کرد و آمادگی خود را برای واگذاری زمین هایی در جزیره کیش و هندورابی برای ساخت پروژه های اقامتی و رفاهی با عاملیت بانک ملت اعلام کرد.

علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت  هم در این مراسم، جایگاه امروز بانک ملت را ورای رقبای داخلی و در مسیر جهانی شدن دانست و گفت: بانک ملت برای ورود به عرصه بین المللی بانکداری و سرمایه گذاری در پروژه های عظیم داخلی و خارجی آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به سابقه سرمایه گذاری بانک ملت در پروژه های بزرگ ملی از جمله پروژه پارس جنوبی، پالایشگاه بندرعباس و پروژه های مهم دیگر آمادگی این بانک را برای همکاری گسترده با سازمان مناطق آزاد کیش اعلام کرد.

مدیرعامل بانک ملت، این بانک را از نظر منابع غنی و از دیدگاه مردم قابل اعتماد خواند و  اظهار داشت: حسن نظر مردم به بانک ملت به به دلیل ثبات مالی و جایگاه رفیع این بانک در نظام بانکی کشور است.

رستگار ، بانک ملت را دارای شبکه گسترده ای در خارج از کشور خواند و افزود: این بانک به عنوان بزرگ ترین موسسه مالی کشور توانایی بالایی برای برای کمک به عمران منطقه آزاد کیش دارد و امیدواریم که با اتکا به زیرساخت های قوی بانک ملت در بانکداری الکترونیک به زودی جزیره کیش تبدیل به نخستین شهر بدون وجه نقد کشور شود.

ارسال نظرات