دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان مازندران از صبح امروز به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۲۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان مازندران از صبح امروز به میزبانی این شهرستان کار خود را آغاز کرد.

این دوره از مسابقات قرآنی به‎صورت سراسری در استان‌ها برگزار می‌شود که در راستای ترویج فرهنگ نورانی قرآن در بین نسل جوان، نوجوان و ورزشکاران پیگیری شده است.

مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم (ع) آمل میزبان قاریان و حافظان ورزشکار قرآن کریم مازندران است که این مسابقات دینی و مذهبی با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره ورزش و جوانان آمل و اداره اوقاف و امور خیریه آمل برپا شد.

در این رویداد قرآنی استانی 207 ورزشکار از 20 شهر مازندران در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و حفظ موضوعی قرآن‌کریم با هم رقابت می‌کنند.

اساتید و داوران برجسته در این مسابقات نظارت بر فعالیت ورزشکاران قرآنی را برعهده دارند، همچنین مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآن‌کریم وزارت ورزش و جوانان با حضور ورزشکاران برادر و خواهر همراه است که دو ناظر وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهری بر روند مسابقات نظارت دارند.

این رقابت‌ها به‌مدت یک‌روز دنبال می‌شود که در آن شرکت‌کنندگان پس از برگزاری مسابقات قرآنی ورزشکاران در شهرهای مختلف به مرحله استانی راه یافتند و افراد منتخب در مرحله استانی نیز به مرحله کشوری رقابت‌ها راه پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها