دختر شهید مدافع حرم"عبدالرشید رشوند" گفت: سید علی خامنه ای عشق پدرم بود و تا ابد پشتیبان خط ولایت هستیم.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۷۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دختر شهید مدافع حرم "عبدالرشید رشوند" در گفت و گو با خبرنگار بسیج پس از صلوات بر امام زمان(عج) و درود و سلام بر مقام معظم رهبری چنین اظهار داشت: سید علی خامنه ای عشق پدرم بود.

وی افزود: امام و شهدا چه زیبا راه یافتند، چه عارفانه آن را پیمودند و چه عاشقانه رسیدند و همچنان در شلوغی روزها و شبهایمان گم شده ایم و به دنبال روزنه ای هستیم تا از آن منبع، نوری بیابیم تا شاید دمی به آرامش برسیم.

دختر این شهید بزرگوار با دلی سوخته و در فراق پدر از شهدا طلب یاری نمود و گفت: پدرم خطاب به من و برادرم می گفت علمای در خط امام را شناسایی کنید و از خط ولایت محکم پشتیبانی کنید و از اختلافات بپرهیزید که از هم پاشیدگی و نداشتن وحدت باعث می شود ضربه جبران ناپذیری بر پیکر این انقلاب وارد آید و با تمام وجود فریاد بزنید "حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی"

وی با تمام وجود و احساسات دخترانه اش نسبت به پدر شهید خود گفت: پدرم همیشه من و برادرم را به اقامه نماز جماعت و شرکت در نماز جمعه تشویق می کرد و می گفت بدانید سالم ترین سازمان و تشکیلات ، تشکیلات نماز جمعه است و همیشه خواستار نماز جمعه و جماعت بود.

سید علی خامنه ای عشق پدرم بود/تا ابد پشتیان خط ولایت هستیم

شهید"عبدالرشید رشوند" از شهدای مدافع حرم استان البرز است که در راه دفاع از حرمین شرفین در سوریه توسط نیروهای داعش به مقام والای شهادت نائل آمد.



ارسال نظرات