خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین یک قدرت نرم و جریان شیعه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: راهپیمایی ها در اربعین و شهادت امام رضا(ع) نشان دهنده قدرت عظمت ملت مسلمان ایران است.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۶۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده فرمانده ناحیه سپاه قاینات در استقبال از کاروان پیاده زائرین امام هشتم روستای نوغاب پسکوه خضری دشت بیاض گفت: عشق وایمان به اهل بیت باعث شده است تا خیلی از مشتاقان امام رضا و امام حسین مسیرهای طولانی را پیاده طی کنند.

وی اظهار کرد: این خود نشان دهنده حرکتهای عاشقانه به مکتب الهی و قدرت و عظمت ملت ایران و اسلام در جهان و پای بند به ولایت است. چراکه حضور میلیونی مردم در این مراسم یک قدرت نرم وجریان شیعه است.

محمد صادق عرب مسئول کاروان هم گفت:120نفر که بالاترین سن 85 و کوچکترین سن 5 سال است مسیر 408 کیلومتری تا مشهد را طی 9 روز برای شهادت امام رضا (ع) خواهند پیمود.

وی افزود: 3نفر روحانی ثابت و 8 روحانی متغیر برنامه هایی از جمله زیارت عاشورا، تبیین مسایل روز منطقه به منظور تقویت روحیه ولایی در زوار، نشست سلسله های تربیتی، کلاسهای نهج البلاغه، تفسیر واحکام و خوابیدن زوارهای این کاروان در صحرا برای هم دردی با یاران حضرت زینب وشعارهای حماسی لبیک یا خامنه ای در طول مسیر ازمهم ترین برنامه ها خواهدبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها