خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با بیان اینکه سپاه و بسیج در میدان خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در جنگ نرم تلاش می‌کند، گفت: در این بخش اقدامات گسترده‌ای انجام شده که در راس آن شجره طیبه صالحین است.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۵۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: امروز در جنگ نرم، سپاه و بسیج و تمام دستگاه‌های نظام مکلف هستند، ولی ما به قطعیت خود را موظف می‌دانیم که سرلوحه اقدامات و تلاش ما تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب برای پاسداری از نظام، ‌انقلاب و امنیت ملی در ابعاد مختلف باشد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در میدان خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در جنگ نرم تلاش می‌کند، گفت: در این بخش اقدامات گسترده‌ای انجام شده که در راس آن شجره طیبه صالحین است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خاطرنشان کرد: جنگ سخت و هشت ساله دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و بر اساس فرمایش امام خمینی (ره) در این جنگ ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم و امروز سربلند هستیم.

وی عنوان کرد: امروز خاک کشور ما در سلطه هیچ اجنبی نیست، این امر مدیون شهدا، امام و همت مردم است.

احمدی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب جنگ امروز نسبت به جنگ هشت ساله به مراتب ظریف‌تر، خطرناک‌تر و مهلک‌تر است، گفت: تکریم افسر موفق در این میدان، بالاتر از افسر موفق در میدان جنگ سخت است.

ارسال نظرات