خبرهای داغ:
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس:

8 کتاب جدید با موضوع دفاع مقدس تا پایان سال 94 رونمایی می شوند

سردار مینایی گفت: انتشارات سرداران شهید فارس تاکنون بیش از 100 عنوان کتاب را با موضوع دفاع مقدس و شهدای استان چاپ نموده است.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۴۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی مینایی‌فرد رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب شیراز به خبرنگاران گفت: نمایشگاه کتاب فرصت بسیار خوبی است که دوستان کتاب دور هم جمع شده و از آخرین دستاوردهای این حوزه نشر استفاده معنوی بالایی ببرند.

سردار مینایی فرد با بیان اینکه به طور کلی در استان فارس به موضوع کتاب و کتابخوانی کم توجهی شده است، گفت: در حوزه ایثار و مقاومت و همچنین نشر شهادت در استان فارس رویکرد نسبتاً ضعیفی مشاهده می‌شود، از همین رو برای تقویت نشر حوزه دفاع مقدس باید یک اتاق فکر تشکیل شود.

وی در ادامه صحبت هایش به تشریح فعالیت‌های کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس پرداخت و گفت: انتشارات سرداران شهید فارس تاکنون بیش از 100 عنوان کتاب را چاپ نموده است.

سردار مینایی فرد افزود: از سال گذشته تاکنون 12 عنوان کتاب با رویکرد سرگذشت پژوهی و با محوریت شهرستان های نورآباد، کازرون، داراب و فسا رونمایی نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری از کتاب‌های نظیر برادران غیور شهیدان اسلامی، کتاب 1321 شهید عارف، کتاب بی قسم شهید رضا زاده رونمایی شده است، گفت: تا پایان سال جاری 8 عنوان کتاب دیگر را با موضوع دفاع مقدس رونمایی خواهیم نمود.

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه عمر انتشارات سرداران شهید فارس چیزی کمتر از 20 سال است، گفت: کارنامه کنگره سرداران شهید فارس نشان می‌دهد که ما هنرمندان پیشکسوت، نو قلم های نویسنده و نویسندگان حرفه ای را در جمع خود پذیرفته و مورد حمایت قرار داده ایم، برای  مثال نویسنده کتاب شهید کوشا، اولین کار نویسندگی خود را با حمایت انتشارات سرداران شهید فارس انجام داده است و یا کتابی مانند لنکروز بهشت که نویسنده آن اکبر صحرایی از نویسندگان مطرح استان فارس است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها