فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

صدای دفاع از مظلومان جهان از حنجره ایران بلند است

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: صدای دفاع از مظلومان منطقه و جهان از حنجره ایران بلند است زیرا که این ملت ایران هستند که هیچگاه زیر بار ظلم نرفته و نخواهند رفت.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۳۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ محمدتقی صفری صبح امروز در مراسم تکریم جانشین تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: جوانان انقلاب اسلامی در اوایل عمر انقلاب در اوج شادابی و طراوت در رکاب امام(ره) و با سختی‌های فراوان بدون آموزش و امکانات توانستند قدرت‌های جهان را در قالب عراق شکست دهند و تا به حال نیز همین راهی که آنها برای ما ترسیم کرده‌اند موجب عزت و سربلندی نظام بوده است.

صفری با اشاره به اینکه دشمنان سعی داشته‌اند تا با هزاران جوسازی و حربه‌های مختلف اخلاقی و سیاسی جوانان ما را از صحنه‌های مختلف نظام را بیرون کنند، افزود: امام جوانان این مرز و بوم با همت جانانه، دشمن‌شناسی و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی نمایند و در همه صحنه‌ها آنها را سرافکنده نمایند.

این مقام مسئول  با تاکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی، نیروهای مسلح و به‌خصوص سپاه قهرمان شجاع‌تر از گذشته توانسته‌اند دشمنان را در صحنه‌های مختلف زمین‌گیر کنند، ادامه داد: در عمر با برکتی که انقلاب داشته ملت ایران توانسته در نهایت تنهایی همه دشمنان را به خاکریزهای خود برگرداند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و بیش از 30 کشور دیگر در هشت سال دفاع مقدس عراق را پشتیبانی و همراهی کردند، اضافه کرد: هرچند ما در این هشت سال حامی و پشتیبانی نداشتیم اما توانستیم با همت و حضور جوانان خود پوزه استکبار را به خاک بکشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس در نهایت تنهایی و مظلومانه زندگی و از تمامیت ارضی و دینی خود دفاع کردیم، افزود: دفاع از مظلومان منطقه و جهان از حنجره ایران بلند است زیرا که این ملت ایران هستند که هیچگاه زیر بار ظلم نرفته و نخواهند رفت.

صفری با اشاره به اینکه ما امروز توانسته‌ایم دشمنان را در مبارزات مختلف به خاکریزهای خود برگردانیم، تصریح کرد: این ثمره تجربیات ارزنده رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که ما توانسته‌ایم در این مدت به پیروزی‌های مختلف برسیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ قدرت جهانی تجربیاتی همچون تجربیات انقلاب ما ندارد، گفت: زیرا همراه با بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی بوده است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز تجهیزات دشمن برای مبارزه با انقلاب ما تغییر کرده است، ادامه داد: اگر دشمن بر اعتقادات و جان ما نفوذ پیدا کند راه تسلط بر ما خیلی آسان‌تر خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های 30 ساله سرهنگ علی مزارعی جانشین تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

/ انتهای پیام

ارسال نظرات