مرحله سوم دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان به میزبانی خمینی شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۱۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سومین مرحله از دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان، جمعه 6 آذرماه به میزبانی سپاه ناحیه خمینی‌شهر برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات روز جمعه در خمینی شهر برگزار گردید در این مراسم ابتدا یکی از هیات های مذهبی به مناسبت اربعین حسینی به اجرای مراسم آیینی پرداختند.

پس از آن فرمانده ناحیه خمینی شهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی مقدم بازیکنان ، سرپرستان ، مربیان و عوامل اجرایی مسابقات را گرامیداشت.

علی قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) هدف مسابقات درون سازمانی بسیج را ایجاد رقابت سالم بین تیمهای نواحی ، کشف استعداد ها و همچنین توسعه ورزش قهرمانی استان ، کشور و سپاه برشمرد .

وی از سیر صعودی بداخلاقی ، بی عدالتی ، تبعیض و بی تفاوتی برخی ها در ورزش گلایه کرد و گفت : اگر با همین شیوه و سرعت ورزش دنبال شود اصالت وجودی ورزش محو خواهد شد و اثرات مثبت بویژه الگوسازی و الگودهی تبدیل به منشاء پنهانی رفتارهای منفی ، بدعتها و ناهنجاری های مدیریتی ، اجتماعی و فرهنگی خواهد شد و به مرور زمان هویت و اعتماد عموم مردم و خانواده ها به ورزش کمرنگ خواهد شد.

در این برهه تاریخی نقش بی بدیل مسئولین و آحاد مختلف و فعال اعم از مدیران ، سرپرستان ، مربیان ، تماشاگران ، داوران ، رسانه ها و بویژه نهادهای فرهنگی حاضر در ورزش و نهادهای مرتبط بیرونی سپاه حائز اهمیت است. در این برهه تاریخی عمل گرایی به مفهوم واقعی کلمه با چاشنی صداقت و اخلاص در ورزش بایستی پیاده شود.

در این مسابقات ۳۵۰ ورزشکار مرد از ۲۱ ناحیه مقاومت بسیج سپاه استان در سه رشته فوتسال، والیبال و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
دومین مرحله این رقابت‌ها در سه رشته تکواندو، ووشو و ورزش پهلوانی آقایان در شهرستان خمینی شهر برگزار شد .
نتایج مرحله سوم به شرح زیر می باشد:
پینگ پنگ :
تیمی :

مقام اول : درچه
مقام دوم : آران و بیدگل
مقام سوم : خمینی شهر

انفرادی

مقام اول : سهیل مستغنی از کاشان

مقام دوم : عباس آرامی از آران و بیدگل

مقام سوم : امیرحسین پناهی از درچه
تیمهای خمینی شهر ، نائین ، فلاورجان و نطنز در رشته فوتسال و نجف آباد ، کاشان و امام رضا(ع) در رشته والیبال به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

شایان ذکر است مرحله نهایی مسابقات به مناسبت حماسه ۹ دی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات