خبرگزاري بسيج: 280نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه ناحيه یک تبريز، در قالب هفت اتوبوس از مقبره الشعراي اين كلانشهر راهي سرزمين هاي شمالغرب كشور شدند.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۴۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶


رئیس آموزش و پرورش ناحيه یک تبريز در حاشيه اين اعزام و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با بيان اينكه اين بازديد دو روزه خواهد بود، هدف از اعزام اين كاروان ها را آشنايي دانش آموزان با مناطق عملياتي شمالغرب و حفظ آرمان هاي شهداي دوران دفاع مقدس دانست.

بهروز اصغري اردلاني با اشاره به تاكيدهاي رهبر فرزانه انقلاب مبني بر حفظ ارزش هاي دوران دفاع مقدس، حفظ روحيه بسيجي را از اهداف ديگر اين سفر زيارتي خواند و اظهار کرد: تلاش داريم با ارائه مفاهيم ارزشي مربوط به دوران دفاع مقدس در طول مسير و خود يادمان ها، اين ارزش ها را به نسل هاي ديگر منتقل كنيم.

وي با بيان اينكه در هر اتوبوس يك راوي و روحاني همراه دانش آموزان خواهند بود، افزود: دانش آموزان در مدت اعزام خود، از يادمان هاي شهداي پيرانشهر، تمرچين و شهيد احمد كاظمي بازديد خواهند كرد.

اصغري اردلاني با اشاره به اينكه اين نخستين اعزام برادران است، گفت: از ناحيه یک تبريز، بيش از 800دانش آموز به شمالغرب اعزام مي شوند كه پيش از اين نیز، دانش آموزان دختر اعزام شده و هفته آينده نيز با همين تعداد گروه ديگري از دانش آموزان پسر به مناطق عملياتي شمالغرب اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها