خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، در همایش تجلیل از نخبگان معلول با قدردانی از دکتر دلبری، مدیر کل بهزیستی استان تهران، به خاطر نگاه ویژه به جامعه هدف بهزیستی ری خطر نشان کرد: شهرستان ری به رغم مجاورت در کنار شهر برخوردار تهران از امکانات حداقلی در این حوزه برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۴۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید بیات گفت: با انتصاب دکتر محسنی برنامه ریزی و رویکرد سازمان بهزیستی در حوزه سلامت و درمان مطلوب بوده و اظهار امیدواری کرد شاهد تغییرات و رویکرد مناسب در بهزیستی هم باشیم.

وی با اشاره به شعار سازمان جهانی بهزیستی مبنی بر دسترسی برای همه اظهار داشت: مبنای این شعار هم منطبق با اصول و آموزه های دینی خود ماست و هم در قانون اساسی برقراری عدالت اجتماعی و تامین رفاه، آسایش، اشتغال، مسکن و سایر نیازها بر عهده حاکمیت است.

وی خاظر نشان کرد که تغییر نگرش اجتماعی به معلول باید در اجتماع ایجاد شود و نگاه مردم را نسبت به این موضوع باید تغییر بدهیم و همه کمک کنیم استعدادهای معلولان شناخته شود و پرورش پیدا کند. اگر جامعه هدف ما طوری پرورش پیدا کند که همیشه نیازمند ترحم و کمک باشد، عزت نفس و کرامت انسانی را از آنها گرفته ایم. خداوند انسان را به گونه ای خلق کرده است که بتواند نیاز خود را در هر شرایط و سخت ترین موقعیت ها تامین و برآورده کند اگر ما این ظرفیت را ایجاد کنیم باری از دوش معلولان برداشته ایم و بر اساس سیاست های کلان کشور همان راهی است که بهزیستی دنبال می کند، یعنی به دنبال ساماندهی و رسیدگی به وضعیت خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی است؛ 

 

 

 

ارسال نظرات