لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور
هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز 9 آذر 94 تیم آلومینیوم اراک میهمان تیم داماش گیلان بود.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۲۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ، در این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال داماش گیلان و آلومینیوم اراک در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند .

این دیدار از هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و با حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر و در یک هوای نیمه ابری برگزار شد .

این مسابقه با برتری تیم فوتبال داماش گیلان آغاز شد و این تیم حملاتی را روی دروازه آلومینیوم اراک انجام داد تا اینکه به گل برتری خود دست یافت و سعید طالبی بازیکن تیم داماش موفق شد در دقیقه 16 ، گل برتری تیمش را به ثمر برساند .

پس از این گل ، تیم آلومینیوم اراک نیز حملاتی را انجام داد تا اینکه در دقیقه 27 جواد مولایی بازیکن این تیم، گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد .

تیم فوتبال داماش گیلان پس از دریافت گل تساوی به بازی تسلط یافت و موقعیت های مناسب گلزنی نیز ایجاد کرد و دو بار نیز ضربات بازیکنان این تیم به تیرک دروازه تیم آلومینیوم اراک اصابت کرد اما در نهایت نتوانست از فرصت های به دست آمده، استفاده کند تا این دیدار خانگی را با نتیجه مساوی به اتمام برساند .

قضاوت این مسابقه را شاهو اصلانی با کمک های کوروش کریمی و کاوه بهمنی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، مهدی اسلامی ، جواد مولایی ، مرتضی محفوظی و رضا کاردوست از تیم فوتبال آلومینیوم اراک ، سعید طالبی و مصطفی حاجتی از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند .

پیش از این بازی ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 17 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کسب 26 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشتند .

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

خبرنگار گروه ورزشی : آقارضی
ارسال نظرات