به مناسبت هفته بسیج، نشست پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بخش باروق میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۱۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در این مراسم که در مسجد جامع شهر باروق برگزار شد، با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نقش مهمی در ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه دارند، اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، باید فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را به نسل حاضر انتقال دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه امروز دشمن بر روی افکار و اندیشه نسل جوان برنامه ریزی می کند، افزود: مبادا ناملایمات و سختی های روزگار ما را از اصول و آرمان های خود بازدارد.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: شاخصه تفکر بسیجی توام بودن با بصیرت و گوش به فرمان ولایت بودن است.

مولودی با اشاره به دشمنی های آمریکا با انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دشمن همه راه ها را برای ضربه زدن به نظام اسلامی آزموده است، تصریح کرد: دشمن اهل نیرنگ و خدعه بوده و امروزه نیز با تغییر روش و با نفوذ می خواهد نقشه های خود را پیاده سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه همه ما نسبت به انقلاب و حفظ دستاوردهای آن وظیفه و تکلیف داریم، اظهار کرد: دشمنان می خواهند با نفوذ در کشور، از پشت به ما خنجر بزنند که در این راه باید ما هوشیاری خود را حفظ کرده و مردم و مسئولان اجازه نفوذ را ندهند.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم را آگاه کرده و بصیرت افزایی نمود، گفت: نفوذ فرهنگی و تغییر سبک زندگی اسلامی و اختلاف افکنی از اصلی ترین توطئه های دشمنان است.

خیرمقدم گویی توسط سرهنگ مصطفی تقی زاده فرمانده حوزه باروق و خاطره گویی توسط یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات