پایگاه ثارالله حصارفر شازند در بخش "طلایه‌داران" رتبه برتر کشور را کسب کرد
فرمانده پایگاه ثارالله روستای حصارفر گفت: بسیج نهادی مردمی بر پایه اعتقادات و باورهای دینی که برای گره‌گشایی از مشکلات همواره آماده حضور در تمامی عرصه‌هاست و آنچه موفقیت آن را تضمین می‌کند ماهیت جهادی بسیج است.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۷۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

جواد احمدی فرمانده پایگاه ثارالله حصارفر شهرستان شازند با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری طلایه‌داران در دومین جشنواره "مالک‌‌اشتر" ستاد کل از سوی این پایگاه اظهار داشت: اعضاء این پایگاه همزمان در 2 اردوی جهادی حضور دارند و قاداماتی را در راستای محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از روستاهای شرستان به نام "بیاتان سوخته" فاقد هر گونه امکاناتی بوده که در این روستا اعضاء با مشارکت و همکاری دهیاری، بسیج اسزندگی و شورای روستا برای یکی از محرومین ساکن اقدام به ساخت منزل مسکونی کرده است که خوشبختانه از سوی دستگاه‌های نام برده شده مصالح در اختیار بسیج قرار می‌گیرد و حتی مردم به شکل خودجوش در حد توان خود در این حرکت خداپسندانه حضور دارند.

احمدی با اشاره به دیگر فعالیت بسیجیان این پایگاه گفت: در اقدام دیگری اعضاء در ساخت زائرسرای حضرت زینب(س) شرکت کرده و آنچه را در توان دارند انجام می‌دهند و به قدری این اقدامات با استقبال اعضاء مواجه شده که کار به شکل تیمی پیش می‌رود و روزانه یک گروه از اعضاء مسئول انجام امور مربوطه می‌شود.

فرمانده پایگاه ثارالله روستای حصارفر تصریح کرد: خوشبختانه این پایگاه با 800 عضو فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود را به پیش می‌برد، این پایگاه دارای تعدادی عضو نونهال بوده که درخور توجه است چرا که نونهالان با تکیه به شنیده‌های خود درباره فعالیت این پایگاه و حمایت خانواده‌ها خواهان حضور در فعالیت‌های پایگاه هستند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی برای اعضاء برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم و حتی نوجوانان این پایگاه را ماهانه به اردوهای ورزشی و قرآنی می‌بریم تا بتوانیم برنامه‌های معنوی و با نشاط را برای انان اجرایی کرده و زمینه جذب حداکثری را فراهم سازیم.

احمدی با اشاره به تعداد حلقات صالحین فعال پایگاه گفت: تعداد 9 حلقه صالحین فعال با تعداد 22 عضو دو بار در هفته جلساتی را برگزار و به تبادل نظر و بحث درباره مسائل روز می‌پردازند تا گامی در راستای افزایش بصیرت بسیجیان و به تبع ان دیگر افراد برداشته شود چرا که بسیجی می‌تواند با شناخت درست مسائل اطلاع‌رسانی مطلوبی را انجام دهد.

فرمانده پایگاه ثارالله روستای حصارفر تصریح کرد: من از سن 11 سالگی به عضویت بسیج درآمدم و در حال حاضر به مدت سه سال است که فرمانده این پایگاه را برعهده دارم و به سبب اینکه از تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک فراغت یافته‌ام تلاش می‌کنم زمان خود را در پیشبرد اهداف در حوزه بسیج صرف کنم.

وی افزود: تاکنون توانسته‌ایم تاثیرات مثبتی را در محدوده خود داشته باشیم به گونه‌ای که برای رفع مشکلات محله و روستا با حضور دهیار، شورا و روحانی روستا جلسات امر به معروف را ماهانه برگزار کرده و در کنار آن به بررسی مشکلات روستا نیز می‌پردازیم.

احمدی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ فعالیت‌های پایگاه با امام جماعت روستا گفت: تعداد 2 حلقه از حلقات صالحین پایگاه با محوریت امام جمعه برگزار می‌شود و حتی امام جمعه ماهانه جلساتی را برایمان برگزار و بحث روشنگری و بصیرت‌افزایی را دنبال می‌کنند حتی وی سرمربی حلقات صالحین در شهرستان شازند است و ما نیز سعی می‌کنیم با حضور در برنامه‌های ایشان از ظرفیت وی بهره‌مند شویم.

فرمانده پایگاه ثارالله روستای حصارفر تصریح کرد: انگیزه حضور در اردوهای جهادی در حقیقت برای رفع محرومیت‌زدایی صورت گرفت تا بتوانیم برای محرومان گامی مثبت برداشته و دلی را شاد کنیم چرا که بسیج از مردم بوده و برای رفع مشکلات آنان با ایمان و اعتقاد راسخ گام برمی‌دارد.

وی افزود: رفع مشکلات مردم از سوی این نهادمردمی سبب می‌شود تا مردم اعتماد بیشتری را نسبت به بسیج داشته باشند و در این زمینه ما نیز تابع مقام معظم رهبری هستیم که هر وظیفه‌ای را برای بسیج تعیین کنند به نحو احسن با تمام توان به ثمر نشانیم.

احمدی با اشاره به رفع مشکلات جوانان عضو پایگاه گفت: بسیاری از جوانان مشکلات خود را با ما مطرح می‌کنند و ما نیز سعی می‌کنیم بدون اطلاع فرد از طریق خانواده موضوع را پیگیر و درصددد رفع آن برائیم حتی ماهانه جلساتی را با والدین برگزار می‌کنیم و بحث‌های مشاوره‌ای لازم را به آنان ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات