خبرهای داغ:
چند روزی بیشتر به اربعين حسینی باقی نمانده و همچنان سیل عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) مسیر نجف تا کربلای معلی را با پای پیاده طی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۶۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، استان همدان یکی از استان‌هایی است که در رهگذر زائران کربلای معلی قرار دارد، امسال نیز همچون سال گذشته برای همایش بزرگ اربعین حسینی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر جهان به میعادگاه عشق فرا خوانده شده‌اند.

همگام و همنوا شدن با زائران دلسوخته امام حسین(ع) شور و حال دیگری دارد ذکرهای «یا حسین(ع)» و «یا زینب(س)» و... بیش از هر چیزی به گوش می‌رسد و فضا را معنوی کرده است.

به 5 کیلومتری شهر مهران که رسیدیم پارکینگ بزرگ شهرداری برای استفاده و رفاه حال زائران قرار گرفته بود و از شهر مهران تا پایانه مرزی موکب‌ها به زائران خدمات ارائه می‌کردند.

نقشه مسیر نجف به کربلا، ماسک، پخش شام و نذری و محصولات فرهنگی و... از جمله مواردی بودند که در موکب‌ها در اختیار زائران قرار می‌گررفت.

چند روزی بیشتر به اربعين حسینی باقی نمانده و همچنان سیل عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) مسیر نجف تا کربلای معلی را با پای پیاده طی می‌کنند.
عاشقان و شيفتگان امام حسین(ع ) اعم از زن و مرد و پیر و جوان و گاهاً غیر شیعه با تمام وجود این مسیر 80 کیلومتری را طی طریق می‌کنند.
در بین راه موکب‌های فراوانی با دل و جان به زائران سیدالشهدا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.
در میان این موکب‌ها، موکب امام رضا(ع) یکی از بزرگترین موکب‌های ایرانی در بین مسیر است که هرگونه امکانات رفاهی برای زائران در این مکان فراهم است.
در این موکب انواع خدمات، محل اسکان و استراحت، پذیرایی، رایانه، اینترنت رایگان، ایستگاه مطالعه، نرم‌افزارهای مذهبی، نقشه مسیر، تعمیر موبایل، شارژ موبایل، خدمات درمانی، ماساژ و... به صورت رایگان به عاشقان دلداده امام حسین(ع) ارائه می‌شود.
سخنرانان برجسته و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌هایی است که در این موکب تدارک دیده شده است.

هر روز نزدیک‌تر می‌شود اجتماع بزرگ اربعین حسینی و دلسوختگان اهل بیت(ع) که از سراسر جهان در این روز خود را به حرم اباعبدالله (ع) رسانده‌اند تا عرض ارادتی به سیدالشهدا(ع) داشته باشند و همایش بزرگ شیعیان را به نمایش بگذارند.

«لبیک یا حسین(ع)»


برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات