در یادواره مرحوم دفتری از پیشکسوتان امداد و نجات؛

تیم فوتسال خداآفرین قهرمان مسابقات فوتسال استانی شناخته شد

خبرگزاری بسیج: تیم فوتسال جمعیت هلال احمر خداآفرین با پیروزی بر تیم جمعیت هلال احمر تبریز قهرمان مسابقات استانی فوتسال یادواره مرحوم بیژن دفتری شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۳۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شادروان بیژن دفتری از پیشکسوتان عرصه امداد و نجات در کشور یک دوره مسابقه فوتسال بین 14تیم از شهرهای استان برگزار و تیم های خدا آفرین، تبریز و بستان آباد به ترتیب رتبه نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیساداره برنامه ریزی و آموزش های تخصصی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان و مسئول برگزاری مسابقات فوتسال یادواره مرحوم بیژن دفتری در تشریح خبرگفت: مسابقات فوتسال با حضور 140نجاتگر در قالب 14تیم در مناطق چهارگانه استان شامل منطقه یک بستان آباد «هشترود، سراب، مهربان، میانه»، منطقه دو مرند «جلفا، شبستر، تسوج، خامنه و مرند»، منطقه سه تبریز«آذرشهر، گوگان، ممقان، اسکو، عجب شیر، مراغه، ملکان، بناب و تبریز» و منطقه چهار اهر«ورزقان، هریس، کلیبر و خدا آفرین» برگزار و از هر منطقه یک تیم به مسابقات نهایی راه یافتند.

مهدی رحیمی افزود: تیم های تسوج، تبریز، خدا آفرین و بستان آباد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و امروز دوشنبهمسابقه فینال و رده بندی برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقه فینال تیم جمعیت هلال احمر خداآفرین با نتیجه سه بر صفر بر تیم معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان غلبه کرد و مقام نخست را به دست آورد.

مهدی رحیمی گفت: همچنین تیم های جمعیت هلال احمر شهرهای تسوج و بستان آباد برای تعیین مقامسوم و چهارم به مسابقه پرداختند که در نهایت این بازی به نفع تیم جمعیت هلال احمر بستان آباد پایان یافت.


در آیین اختتامیه این مسابقات که با حضور رحیم علمی دبیر هیئت فوتبال استان و جمعی از مسئولین هلال احمر استان و روسای شعب برگزار شد،حمید حسین پور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقیگفت: به منظور ایجاد تحرک و پویایی در میان نجاتگران استان این دوره از مسابقات فوتسال با عنوان یادواره مرحوم بیژن دفتری از اساتید برجسته و پیشکسوتان عرصه امداد و نجات کشور برگزار شد.

وی مرحوم بیژن دفتری را سرمایه ارزشمند جمعیت هلال احمر بر شمرد و بیان کرد: آثار و نوشته های وی در کلاس ها و دوره های هلال احمر جاری و ساری بوده و برای همه فعالان عرصه امداد و نجات تازگی داشته و قابل استفاده می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار