مسئول سازمان بسیج طلاب گیلان خبرداد:

برگزاری یادواره روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی و 150 شهید طلبه

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: یادواره روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی استان گیلان فردا در آرامگاه شهید میرزاکوچک جنگلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۶۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جمالی دبیر کنگره شهدای روحانی و ایثارگران استان گیلان و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان در نشست با خبرنگاران استان ضمن تسلیت بمناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) و سالروز شهادت روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی اظهار کرد: یادواره روحانی مبارز شهید میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی استان گیلان فردا سه شنبه 10 آذر ساعت 9 صبح در جوار آرامگاه شهید میرزاکوچک جنگلی، مسجد سلیمانداراب رشت با سخنرانی حضرت آیت ا... قربانی نماینده معظم ولی فقیه در استان گیلان و استاندار گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از چند ماه قبل جلساتی در دفتر نماینده ولی فقیه استان گیلان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون با حضور اعضای کنگره شهدای روحانی استان گیلان برگزار شد تصریح کرد:بعد از تبادل نظر، تقسیم کار صورت گرفت و طبق صورتجلسه وظایف هر کدام از کمیته‌ها توسط دبیر کنگره به اعضا ابلاغ شد و با توجه به پیشرو بودن اربعین حضرت امام حسین(ع) امیدواریم مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و علما و روحانیون در مسجد روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی برگزار شود.

حجت‌الاسلام جمالی در رابطه با ساختار کنگره شهدای روحانی اضافه کرد: این کنگره زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان گیلان با حضور مدیران فرهنگی و مراکز علمی حوزه و دانشگاه در غالب 4 کمیته است.

وی کمیته جمع‌آوری و سرکشی، علمی پژوهشی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و پشتیبانی و اجرایی را از کمیته های اصلی این کنگره دانست و گفت: با توجه به اینکه میرزاکوچک جنگلی یکی از شهدای شاخص ملی و روحانی است سالروز شهادت این شهید بزرگوار روز قشر بسیج طلاب در استان نامگذاری شده است.

دبیر کنگره شهدای روحانی و ایثارگران استان گیلان از همه اصحاب رسانه استان گیلان بخاطر انعکاس اهداف و آرمان ها و ارزش های شهدا بویژه شهدای روحانی را به استحضار مردم شهید پرور و ولایتمدار استان گیلان و سراسر ایران اسلامی می رسانند تقدیر و تشکر کرد و از همه اقشار مردم بویژه علما، اساتید، روحانیون بسیجی جهت شرکت در یادواره روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی دعوت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار