خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه:

معضلات فرهنگي و محروميت معيار انتخاب اردوهاي جهادي

فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه گفت: دو رویکرد فرهنگی و عمرانی از جمله اهداف اردوهای جهادی بوده است که اردوهای فرهنگی در روستاهای چاه پایاب، کلاته نو و پیشبر برگزار شده است.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۴۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، میری فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه در نشست خبری با موضوع اقدامات بسیج سازندگی در سال 1394 اظهار داشت: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی داشته اند سعی شد تا اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی در سطح شهرستان برگزار شود.

وی عنوان کرد: گروه های جهادی که از مناطق مختلف کشور به این منطقه آمدند افرادی بودند که سال های قبل نیز آمده بودند و با توجه به محرومیت شهرستان برای دومین و سومین بار به این منطقه آمدند که معمولا قشر دانش آموز و دانشجو هستند.

میری افزود: با توجه به سن و سال جهادگران این اردوها می تواند در پیشرفت ایران موثر باشد چرا که این افراد مسئولین فردای کشور هستند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه ادامه داد: گروه های جهادی که در سال 1394 به این شهرستان آمدند هزار نفر در قالب گروه های یک روزه، هفت روزه و پانزده روزه بودند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در سیاست کلان کشور مطرح است خود اتکایی است که اول باید خانواده، روستا، شهرستان و در نهایت کشور روی پای خود بایستند و به مجموعه کلان تر وابستگی نداشته باشند و مستقل عمل کنند.

میری اظهارکرد: دو رویکرد فرهنگی و عمرانی از جمله اهداف اردوهای جهادی بوده است که اردوهای فرهنگی در روستاهای چاه پایاب، کلاته نو و پیشبر برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها