تیم والیبال شهرداری اراک در چارچوب هفته دوم لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور عصر دیروز 8اذر ماه 94 در سالن اختصاصی خود تیم متین دامغان را با شکست بدرقه کرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۴۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ، در این دیدار که آقایان مسعود قاری و فرامرز الفتی به عنوان داور و آقای علی امیدی به عنوان ناظر فدراسیون امر قضاوت را بر عهده داشتند علی نقدی سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک حامد صدیق ، نیما اسفندیاری، بهنام حاجی پور، بهروز کمالی پور، موعود آقایی پور و امین رضوی را در ست اول راهی میدان کرد.
 
در ست اول تیم شهرداری اراک موفق شد با حساب 25 بر 22 برابر متین دامغان به پیروزی دست یابد.
 
در ست دوم این دیدار تیم شهرداری با تکیه بر سرویس های موفق بازیکنان خود که کار دریافت را برای تیم دامغان مشکل کرده بود موفق شد با نتیجه 25 بر 23 به برتری برسد.
 
در ست سوم تیم متین دامغان در تلاش برای جبران ست های باخته بازی را بهتر آغاز کرد رفته رفته یاران نارنجی پوش شهرداری بر بازی مسلط شدند و امتیازات عقب افتاده را جبران کردند.
 
در ست سوم پس از کسب چند امتیاز متوالی برای تیم شهرداری مربی متین دامغان با استفاده از وقت استراحت با ایجاد وقفه در روند بازی و تذکرات فنی به بازیکنان خود سعی کرد بار دیگر به بازی برگردد اما این حربه کارساز نبود و در پایان این ست هم با نتیجه 25 بر 23 به سود تیم شهرداری به پایان رسید.
 
شهرداری تا پایان هفته دوم با دو پیروزی پیاپی و کسب 6 امتیاز در رتبه نخست جدول در گروه سوم لیگ دسته سوم باشگاه های کشور قرار دارد.
 
تیم شهرداری اراک سه شنبه هفدهم آذر ماه در هفته سوم لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور در کاشان به مصاف باریج اسانس خواهد رفت.


خبرنگار گروه ورزشی : ابوالفضل آقارضی
ارسال نظرات