فرمانده سپاه بانه از اجرای 124 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری توسط سپاه و بسیج در این شهرستان طی پنج سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۱۳۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیج و سپاه از خود مردم بوده و با مردم و برای مردم به وجود آمده است لذا این افتخار را دارد که همیشه با مردم بوده‌ و در تمام برنامه‌ریزی‌های بسیج و سپاه مفتخر هستیم که همیشه در کنار مردم بوده و هستیم.

وی بابیان اینکه بسیج یک سرمایه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: علی رغم اینکه تامین امنیت و دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از رسالت های مهم سپاه می باشد اما در کنار این ماموریت ها، رسیدگی به وضعیت محرومین، مردم‌نوازی و مردم یاری نیز از دیگر کارها و اقدامات این نهاد مردمی است بطوریکه فرزندان این ملت در لباس سپاه و بسیج توانسته اند از سال 89 تا کنون بالغ بر 124 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری را در در شهرستان بانه به انجام رسانند.

صفاری مبلغ اعتبارات هزینه شده برای این 124 پروژه را بالغ از 2 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: باید توجه داشت که عمده این پروژه ها در نقاط صفر مرزی و مناطق صعب العبور شهرستان بانه اجرا و به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه بانه، احداث مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، احداث راه روستایی، شبکه انتقال و ذخیره آب شرب ، خانه محروم، پل روستایی و خانه عالم را از جمله مهم ترین این پروژه ها در 5 سال گذشته برشمرد.

وی، احداث مجموعه ورزشی در قالب سوله های صالحین، اشتغال‌زایی،کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و بیماران صعب‌العلاج، را از دیگر پروژه‌ها و اقداماتی دانست که سپاه بانه در مدت مذکور در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری در این شهرستان انجام رداده است.


گفتنی است که در هفته بسیج امسال نیز 11 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه با حضور مسئولین، ماموستاهای آیینی و آحاد مردم در بخش های سه گانه شهرستان بانه افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات