خبرهای داغ:
حجت الاسلام عدالتی شربیانی:

اربعین بیانگر ایثار و فداکاری در رکاب رهبری با عظمت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: اربعین یادمان حماسه عظیمی است که اسلام را متحول کرده و سرود انسانهاس آزاده است.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۷۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اهمیت راهپیمایی عظیم اربعین گفت: اربعین یادمان حماسه عظیمی است که اسلام را متحول کرده و سرود انسانهای آزاده است.

وی خاطر نشان کرد: اربعین از ملت، دین و کشور ما محافظت می‌کند این روز تجدید میثاق با اختران تابناک است که با خون خود از اسلام و ولایت حمایت کردند.

عدالتی شربیانی با بیان این‌که یاد و خاطره شهدای نینوا را زنده نگه داریم ابراز کرد: اربعین بیانگر ایثار و فداکاری در رکاب رهبری با عظمت است و هرگز محو نخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ابراز کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با خواندن خطبه در شام باعث جاودانگی نام و یاد امام حسین(ع) شدند آنها شجاعانه در برابر دشمنان ایستادند و از اسلام و قرآن حمایت کردند.

این مسؤول بر پشتیبانی شیعیان از واقعه عاشورا تاکید کرد و گفت: راهپیمایی میلیونی زائران اباعبدالله که در آن استقلال و وحدت امت‌های مسلمان را نشان می‌دهد پتکی بر سر دشمنان قسم خورده اسلام است.

وی با بیان این‌که در این 40 روز آسمان و زمین برای امام حسین(ع) می‌گریند تصریح کرد: تمام عالمین برای امام حسین(ع) عزادارند و از آرمانها و اهداف ایشان پشتیبانی می‌کنند.

عدالتی شربیانی عنوان کرد: یکی از نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین است و باید زیارت مخصوص امام حسین(ع) را قرائت کنیم و در صورت توان به زیارت اباعبدالله(ع) برویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: در اربعین شیعیان حسن نیت خود را نشان می‌دهند و باید از این فرصت استفاده کنند و ویژگی‌های اربعین را برای دیگران شرح دهند و با هوشیاری و فراگوشی به سخنان رهبر معظم انقلاب در مسیر امام حسین(ع) قدم بر می‌دارند.

وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم گروهک‌ها وارد جامعه شوند و اهداف خود را پیاده کنند آنها می‌خواهند انحرافاتی را در اربعین وارد کنند و مسلکانان باید اجازه چنین کاری را به آنها ندهند.

این کارشناس مذهبی در پایان گفت: راهپمایی اربعین پیامدهایی مانند وحدت مسلمانان و اتحاد بین آنها را نشان می‌دهد، هدف امام حسین(ع) هم برقراری صلح و اتحاد بین همه اقشار جامعه بود.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار