خبرهای داغ:
مسئول زائرسرای اربعین شهر مریانج خبر داد

خدمات‌دهی روزانه به 3 هزار زائر کربلا در موکب ابالفضلی‌های مریانج

مسئول زائرسرای اربعین شهر مریانج گفت: زائرسرای شهر مریانج روزانه به 3 هزار نفر از زائران کربلا خدمات ارائه داد و امکانات رفاهی و اسکان مسافران را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۶۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
هادی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: زائرسرای اربعین به همت هیئت حضرت ابوالفضل(ع) شهر مریانج در راستای ارائه خدمت به زائران امام حسین(ع) راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه موکب حسینیه ابالفضلی‌های مریانج در داخل شهر مریانج قرارد دارد، افزود: این زائرسرا همانند موکب‌های بین راهی نجف اشرف و کربلای معلی برای رفاه حال و خدمات رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) طی دو سال در ایام اربعین حسینی فعالیت می‌کند.

مسئول زائرسرای اربعین شهر مریانج با بیان اینکه در حال حاضر حدود 11 روز این زائرسرا مشغول فعالیت است، گفت: خدمات‌رسانی به زائران تا چهار روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی به 3 هزار زائر در اربعین سال گذشته ابراز داشت: زائرسرای شهر مریانج امسال، روزانه برای 3 هزار نفر از زائران کربلا صبحانه، نهار و شام تهیه و امکانات رفاهی و اسکان مسافران را فراهم می‌کند.

مظاهری با اشاره به فعالیت حدود 40 نفر از عاشقان اباعبدالله(ع) در این زائرسرا عنوان کرد: خدمات‌دهی زائرسرا به صورت شبانه‌روزی است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی دیگری از قبیل پخش زیارت‌نامه اربعین، نماز جماعت، زیارت عاشورا، مداحی و سینه زنی و دفتر دلنوشته زائران نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در زائرسرای شهر مریانج است.

مسئول زائرسرای اربعین شهر مریانج با اشاره به بعد فرهنگی و انسان‌سازی قیام عاشورا بیان داشت: حضرت زینب(س) در خصوص واقعه عاشورا فرمودند «چیزی جز زیبایی ندیدم» و خدمتگزاران زائران اربعین نیز در این مسیر چیزی جز زیبایی نمی‌بینند.

وی با اشاره به کمک 120 میلیون تومانی یکی از خیران تصریح کرد: این موکب به صورت مردمی و خودجوش اداره می شود و در سه وعده پذیرای زائران حسینی است.

مظاهری با اشاره اعزام زائر از مریانج به کربلای معلی اظهار کرد: روزانه حدود 2 هزار نفر از شهر مریانج برای حضور در همایش بزرگ اربعین حسینی به کربلا اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌هایی نیز برای هدایت و راهنمایی زائران در پلیس راه همدان ـ تهران، اول شهرک فرهنگیان و میدان کربلا مستقر بوده و آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات