بیمارستان شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری با پیشرفت 85 درصدی در صورت تأمین اعتبار 250 میلیارد ریالی تا پایان سال مالی 94 به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۳۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان بروجن گفت: بیمارستان 220 تخت‌خوابی بروجن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدجعفر علیزاده در این بازدید که به همراه نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار شهرستان بروجن و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی از بیمارستان 220 تختخوابی بروجن صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات ساخت این بیمارستان تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 180 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی اظهارکرد: ساخت بیمارستان 220 تختخوابی با ظرفیت ارائه خدمت 235 تخت بیمارستانی از سال 87 شروع شده است.

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیاز است، افزود: طبق اعتبارات پیش بینی شده و در صورت تخصیص لازم امیدواریم این بیمارستان تا پایان سال مالی 94 مورد بهره برداری قرار گیرد.

قاسمی به تشریح مشخصات فنی این بیمارستان پرداخت و افزود: بيمارستان 220 تخت‍‌خوابي شهر بروجن با زيربناي 16 هزار مترمربعي در يك بلوك 6.5 طبقه در دست احداث است و پس از تكميل داراي بخش‌هايي مانند كودكان، زنان و زايمان، بستري،ICU-CCU، 8 اتاق عمل، آزمايشگاه و درمانگاه خواهد بود.

گفتنی است: شهرستان بروجن حدود 121 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله 62 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

ارسال نظرات