با همکاری ناحیه ثارالله یزد

اختتامیه بیمارستان صحرایی در پایان هفته بسیج برگزار شد

اختتامیه بیمارستان صحرایی در هفته بسیج به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، ستاد سپاه الغدیر، ناحیه مقاومت بسیج ثارالله،در منطقه حسن آباد مشیر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۲۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: اختتامیه بیمارستان صحرایی در هفته بسیج به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، ستاد سپاه الغدیر، ناحیه مقاومت بسیج ثارالله، حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام، سازمان مدیریت درمان تامین اجتماعی، بیمارستان های خصوصی و دولتی آذرماه در منطقه حسن آباد مشیر یزد برگزار شد.

گفتنی است امنیت و حفاظت این بیمارستان در ایام فعالیت کادر درمانی به صورت شبانه روزی به عهده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد، بوده است که این مهم با تلاش شبانه روزی مسئولین واحدها و بسیجیان این ناحیه با موفقیت و بدون کوچکترین مشکلی انجام گرفت.

در آیین افتتاح این بیمارستان که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، ریاست و معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، نماینده‌ ولی فقیه در استان، معاون سیاسی استاندار، فرمانده و نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و هیئت رئیسه سپاه الغدیر یزد و دیگر مسئولین استانی و شهرستان یزد حضور داشتند.

لازم به ذکر است در طول برپایی این بیمارستان دکتر ایازی  قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت کشور، سردار فتحیان مشاور مقام معظم رهبری در امر بهداشت و درمان نیروهای مسلح، دکتر میرمحمدی استاندار استان، دکتر جوکار نماینده مردم شهرستان یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، دکتر تابش نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی و مهندس شاکری فرماندار شهرستان یزد بازدید به عمل آوردند و از زحمات کلیه دست اندرکاران و فعالین تشکر و قدردانی بعمل آوردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار