مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان:
طرح‌ها و برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با هدف توسعه و رونق محصولات ایرانی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: بسیج سازندگی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کندو برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی برگزار می‌شود

فرهاد امندی افزود: طی هفته گذشته 15 طرح اقتصاد مقاومتی در استان زنجان افتتاح شده است

امندی اظهار داشت: بسیج سازندگی با همکاری بانک مهر اقتصاد از این طرح‌ها حمایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج سازندگی و بانک مهر اقتصاد از دو سال گذشته به مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی طبق شرایط و ضوابط تسهیلات بانکی در راستای ایجاد و راه‌اندازی طرح‌ها پرداخت می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ابراز داشت: به طرح‌های با اولویت کشاورزی و غذایی که دارای طرح توجیهی اقتصادی و فنی باشند با معرفی بسیج سازندگی شهرستان‌ها به بانک مهر اقتصاد تسهیلات تا سقف 300 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

امندی یادآور شد: تولید قارچ خوراکی، دام سبک و سنگین، پرورش ماهی سرد آبی، صنایع بسته بندی در سطح شهرستان‌های خدابنده، خرم‌دره، ابهر و ایجرود به صورت نمونه افتتاح شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از 300 طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سطح استان توسط بسیج سازندگی و بانک مهر اقتصاد با ارائه تسهیلات بانکی حمایت و پشتیبانی شده است.

امندی به استقبال روستاییان از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ابراز داشت: علاقه‌مندان به طرح‌های اقتصاد مقاومتی و عموم مردم می‌توانند برای راه‌اندازی این طرح‌ها اقدام کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان به اهداف برگزاری طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها با هدف توسعه و رونق محصولات ایرانی در سطح استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات