رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان:
قرآن محور زندگي مسلمانان است و عمل به آموزه هاي قرآني موجب آرامش و امنيت در جامعه مي شود.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۹۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان در طرح سراسري حفظ قرآن كريم فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: قرآن داراي اهدافي است که همگي باارزش بوده و بهترين راه عمل به قرآن است، چرا که اين کتاب آسماني،کتاب تدبر،تفکر و تعقل است و با عمل به آن تمام مشکلات در زندگي حل مي شود.

حجت الاسلام روح ا... عباسي افزود: بزرگترين افتخار ما اين است كه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در رأس كل قوا است و با الهام گرفتن از فرمايشات ايشان خدمت بي منت انجام مي دهيم.

حجت الاسلام "عباسي" با تاکيدبر اينکه قرآن محور زندگي مسلمانان در زندگيست،اظهار داشت: نهضت قرآن برهمه مردم به ويژه بر نيروي انتظامي فريضه واجب است و قانون آن، قانون الهي است.

رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان اظهار داشت: بنابه فرمايش مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) ما بايد 10 ميليون حافظ قرآن داشته باشيم، هرچه ما به سمت قرآن برويم به ما بيشتر کمک مي کندو اگر به قرآن اتکا داشته باشيم خداوند ما را کمک خواهد کرد ودر امور قرآني هيچ کس نبايد کم کاري کند.

اين مقام مسئول گفت: امام حسين (ع) به خاطر زنده نگه داشتن اسلام و قران شهادت را انتخاب کرد و در دشوارترين لحظه عمر خويش نماز را به پا داشت و از ياد خدا غافل نشد.

حجت الاسلام عباسي اظهار داشت:برنامه هاي فرهنگي و مذهبي فرصتي براي فکر کردن و ارتقاء بينش فرهنگي کارکنان و خانواده هاي آنان است و همين اقدام باعث افزايش اقتدار پليس در سطح جامعه مي شود.

اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: خودسازي و پالايش نفس از مهم ترين مسائل تربيتي انسان است و تنها به وسيله تهذيب نفس و آراستن دل به صفات روحاني است که مي توان مراحل رشد و کمال انساني را طي کرد.

حجت الاسلام عباسي در پايان خاطرنشان كرد: همه ما بايد با سرلوحه قرار دادن آموزه هاي قرآني و بهره مندي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جهت ايجاد جامعه اي سالم و عاري از جرم تلاش كنيم.

رييس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان ادامه داد: انسان بايد با قرآن انس بگيرد زيرا که انس با قرآن انسان را با حقيقت کتاب خدا آشنا مي کند و هرکس به اندازه لياقت و نزديکي خود از آن بهره مي برد.

ارسال نظرات