خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه ریحانه النبی شیروان گفت: به مناسبت هفته بسیج امروز چهارشنبه 14 سری جهیزیه از سوی این پایگاه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۸۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده پایگاه ریحانه النبی شیروان گفت: به مناسبت هفته بسیج امروز چهارشنبه 14 سری جهیزیه از سوی این پایگاه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

فاطمه منافی اظهار کرد: این تعداد جهیزیه شامل گاز، پشتی، پنکه، لوازم خانگی منزل، سرویس تفلون، کت و شلوار داماد، حبوبات و ... است که هم اکنون سه سال است به نیت 14 معصوم(ع) در مناسبت های مختلف بسیج، نیمه شعبان و دهه مبارک فجر به نوعروسان نیازمند شیروان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه سالانه به 28 نفر از نوعروسان نیازمند این شهرستان از طریق پایگاه ریحانه النبی و خیرین زیر مجموعه این پایگاه کمک جهیزیه اهدا می شود گفت: نوعروسان نیازمند از طریق پایگاه بسیج شناسایی و به ما معرفی می شوند که با کمک خیرین زیر مجموعه این پایگاه هر سری به هرنوعروس به مبلغ 20 تا 25 میلیون ریال جهیزیه اهدا می شود.

منافی با بیان اینکه امروز صدمین جهیزیه اهدایی به نوعروسان نیازمند است افزود: این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه از سوی این پایگاه و خیرین زیر مجموعه سه سال گذشته صورت گرفت که در ابتدای تاسیس تعداد خیرین چهار نفر بودند که اکنون با گذشت سه سال 400 خیر از شیروان و مشهد زیر مجموعه این پایگاه هستند.

فرمانده پایگاه ریحانه النبی شیروان هدف از این اقدام خیرخواهانه را کمک به نیازمندان و ازدواج آسان تر برای افراد نیازمند عنوان کرد و گفت: همچنین برای کمک از سوی خیرین و سایر مردم به نوعروسان نیازمند، یک شماره حساب در اختیار بانک انصار قرار داده شده است و هر کس هر مبلغی کمک کند قبض به اسم خود شخص صادر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها