خبرهای داغ:
همزمان با آخرین روز از هفته بسیج یادواره 44 شهید والا مقام محله شهرک امام خمینی(ره) شیروان با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، جانبازان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۸۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با آخرین روز از هفته بسیج یادواره 44 شهید والا مقام محله شهرک امام خمینی(ره) شیروان با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، جانبازان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ معنوی از راویان دفاع مقدس در این یادواره با بیان خاطرات جنگ و رشادتهای شهدا به ارزش معنوی این شهدا در محضر پروردگار پرداخت.

این همرزم شهید برونسی در میان ذکر خاطرات جنگ گفت: 44 درصد شهدایی که در 8 سال دفاع مقدس از دست داده ایم سنی قریب به 14 تا 16 سال سن دارند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سخت شهدای غواص گفت: این شهدا با دست بسته از نیروهای بعثی خواستند تا دستانشان باز شود و به اقامه نماز بپردازند که آنها با بی رحمی تمام آنها را در گودالهای آماده در زیر خروارها خاک دفن کردند.

این یادواره به همت بسیجیان حوزه مقاومت خاتم الانبیاء و با مشارکت و همراهی اهالی محل بویژه جانبازان، آزادگان و خیرین محل برگزار شد.

از دیگر برنامه های این یادواره می توان به مداحی، پخش کلیپ و نماهنگ، قرائت وصیت نامه شهید ابوالفضل شاکری توسط نوه وی اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار