کارگاه عکاسی با حضور نماینده فدراسیون بین اللملی هنر عکاسی(فیاپ) در ایران به میزبانی حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۷۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان زنجان گفت: در راستای برگزاری نشست های تخصصی عکاسی، کارگاه یک روزه به صورت آموزشی و با حضور علی سامعی نماینده فدراسیون بین اللملی هنر عکاسی(فیاپ) برگزار شد که مورد توجه علاقمندان حوزه عکاسی قرار گرفت.

اکبر اماملو افزود: این کارگاه عکاسی با حضور عکاسان زنجانی و با هدف اولویت بخشی به عکاسی موضوعی و تخصصی و در راستای توسعه فرهنگی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: معرفی، تحلیل و بررسی عکاسان مطرح معاصر دنیا و عکاسان فعال استان از اهداف برگزاری این کارگاه است.

در ادامه نیز نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران گفت: عکاس حرفه‌ای کسی است که بتواند با عکس خود مفهوم مورد نظرش را به مخاطب انتقال دهد.

علی سامعی با اشاره به تکنیک‌های عکاسی حرفه‌ای افزود: کارگاه‌های عکاسی با هدف شناسایی و جذب استعدادهای هنری و آشنایی عکاسان با فیاپ و نمونه عکس‌های موفق در جشنواره‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران تم این دوره جشنواره بین المللی هنر عکاسی را (مادر زمین) عنوان کرد و گفت: شهر من، محیط زیست، آیین ها، میراث فرهنگی و گردشگری، کشاورزی و صنایع غذایی بخش های مختلف تم این دوره جشنواره بین المللی هنر عکاسی می باشند.

ارسال نظرات